TDK Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hva er catalyst control center? Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Veldig bra ble bedre catalyst. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Pokker også, det crasher bare hos meg! På tide at det kom, men om det er flere enn meg som har dette problemet så kunne de beholdt det en stund til! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 http://www.beyond3d.com/misc/ace/ Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Biter det jeg sa tidligere i meg. Ser ut til at .NET Framework ikke var installert etter jeg la inn SP2 Endret 2. september 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 and Horizontal Stretch Mode which sets each of the monitors up as a single display, tying their resolutions together and stretching the desktop and apps across both. Er dette det samme som Span-mode som Nvidia har hatt lenge? Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Gleder meg til å teste det Trykk på linken til MistaPi der står alt EDIT:leste feil Endret 2. september 2004 av Hardfredd Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Pokker også, det crasher bare hos meg!På tide at det kom, men om det er flere enn meg som har dette problemet så kunne de beholdt det en stund til! Samme skjer med meg! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Se om du har inne .Net Framework 1.1! Løste seg for meg etter jeg la det inn. Rart at det ikke kom med SP2 riktignok Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Se om du har inne .Net Framework 1.1! Løste seg for meg etter jeg la det inn. Rart at det ikke kom med SP2 riktignok Tenker du har funnet problemet for de fleste her ja. Følg ATIs egne instruksjoner for installering, og jeg tviler på at så mange får problemer med Control Center: http://www.ati.com/products/catalystcontrolcenter/index.html Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Måtte teste 3d marken fikk før 12300. Nu 12516 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er det noen nye funksjoner for 9600-serien? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Takk for d\l link superdigg, og takk for B3D link MistaPi Endelig får også ATI brukere tilgang til enkle/ordentlige/fungerende profiler i stedet for hva vi har hatt hittil! Og tok bare 1 min og laste ned. Veldig bra! Holger, nei. Ikke annet enn preview funksjonen i 3d settings delen (så vidt jeg forstod fra B3Ds artikkel). Lenke til kommentar
TDK Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Hmm det ser bra ut, men når jeg trykker på ''høyreklikk, properties, settings, advanced'' Pleier jeg og få opp det gamle kontroll panelet, men nå smeller pc'en ut i en saftig blåskjerm med 0x000008E. Dette er DELL pc'en min og den har aldri hatt et eneste stabilitets problem før. Men hvis jeg trykker på catalyst control panel funker allt. Har noen de samme problemene? Jeg lastet det ned sammen med catalyst 4.8 nettop. (hadde 4.7). Endret 2. september 2004 av TDK Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvor finner jeg ut om jeg har framework 1,1? Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Måtte teste 3d marken fikk før 12300.Nu 12516 Får man mer FPS av og innstalere dette? eller tulla han litt med innstliningene Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hmm det ser bra ut, men når jeg trykker på ''høyreklikk, properties, settings, advanced'' Pleier jeg og få opp det gamle kontroll panelet, men nå smeller pc'en ut i en saftig blåskjerm med 0x000008E. Samme her Bruker siste omegadriver. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Starter Control Center, så har du det. Eller i kontrollpanelet, sjekk Legg til/fjern programmer-listen. Hvis du ikke har det, kan du laste ned v1.1 av MS .NET-rammeverket her. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Eller Windowsupdate. Kan være en fordel å sjekke om det er noe annet som burde hentes i samme slengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå