T.L Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Skal se den i kveld... vedder på at den suger! Lenke til kommentar
guom Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har ikke hørt noe bra om den, så jeg tror ikke at jeg skal gidde å betale 75kr for å se den. Men den er vel sikkert bra for noen. Akkurat som Blair Witch Project var i sin tid. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Ikke kommenter ting dere IKKE har sett.. spar meg plz.. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Likte den ikke, treg film, ikke særlig skremmende, dro ut slutten noe sinnsykt. grei film, mer orginal enn andre skrekkfilmer, men ikke bra Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Slutten ødela alt(synes nå jeg) Den ble for teit, skal ikke spoile, men det ble bare dumt Men den kunne faktisk blitt ganske bra(hadde de gjort den mer skummel, og gjort om slutten) Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) har ikkje sett den selv....og jeg tviler på at eg komme inn på en 18 års grense (?) men eg har hørt en del om den og det hele var ganske negativd Endret 3. september 2004 av siriofstad Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Har ikke sett den enda.. men de fleste jeg har snakket med sier den er ganske bad Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 har ikkje sett den selv....og jeg tviler på at eg komme inn på en 18 års grense (?)men eg har hørt en del om den og det hele var ganske negativd 11 (eller kanskje 15) Hvorfor skulle en slik "mild" film få 18? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 tja, var vell ok den. det var underholding så den fortjener en 3-er. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Helt ok film. Rimelig bra historie til tross for at det viser seg at den var ganske tynn. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Så den på torsdag, og som forventet, jeg likte den ikke. Den er bare alt for kjedelig, og såååå lite skummel. Dessuten var den veldig klisjèfyllt. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 har ikkje sett den selv....og jeg tviler på at eg komme inn på en 18 års grense (?)men eg har hørt en del om den og det hele var ganske negativd 11 (eller kanskje 15) Hvorfor skulle en slik "mild" film få 18? jeg kunne jo ikkje vite kor "mild" den var... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå