erikperik Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Hva er forskjellen mellom ATI Radeon 8500LE og ATI Radeon 7500, og hva er det beste kjøpet? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Hei erikperik! No husker eg ikkje heilt kva som var forskjellen.. Har leste ein artikkel om korta i det nyaste pcworld.. Kan skjekke det ut til i morra.. Elles så står det spessifikasjoner på webshoper som selger korta.. Kva ein bør velge spørs ut i fra kva ein har tenkt å gjære.. Spill/videoredigering etc.. Eit av 8500 korta vart annbefalt av Pcworld om ein driver litt med videoredigering.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 i ytelse er vel 7500 noe lignende GeForce2 TI, og 8500 GeForce3 TI. Lenke til kommentar
erikperik Skrevet 6. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2002 Takk for svar! :smile: Jeg trenger et kort som er veldig bra i 2D, og har også brukt for tv-ut, samt støtte for to skjermer. Så da leste jeg litt her og der, og Radeon så ut til å passe. Men har det da ikke så mye å si om jeg kjøper 8500LE eller 7500? Lenke til kommentar
Anders20 Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Jeg har ATI Radeon 7500 & er knallfornøyd! 2D kvalitet og Tv-ut fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå