wunderbaum Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 så kan du kjøpe deg et spill. eller, du kan kjøpe deg 40+ vg VG får jeg gratis på butikken.. Bare henter det på pauserommet og går ut bakdøra Skal du bruke PSU'en som følger med? Må jo bruke det man betaler for da Aopen lager gode kabinett som tåler en støyt. (Selv om de ikke er av de peneste...) Q-Tec lager kabinettene sine av aluminiumsfolie, knapper og annet skrap de finner på dynga. Seriøst. Gjør deg selv en tjeneste og hold deg unna det møkkamerket der. -KJ Takker, men jeg tror jeg går for server kabinettet som Xander^ foreslo. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Dette er vel greit å bygge videre på.. jeg ville valgt avantec'en jeg og. har hatt q-tec eller aashima som det het, og et aopen HQ08 som er i bruk, og det er ingen konkuranse overhode: avantech har tilogmed en bra psu om en bare på 300w. Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Den eneste ulempa med chenbro er at det blir så varmt... En kompis hadde kjøpt en ny pc som han hadde i ett lignende chenbro, det ble så varmt at musa var unøyaktig og i værste fall lagga!!! (sikter til dette) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Den eneste ulempa med chenbro er at det blir så varmt... En kompis hadde kjøpt en ny pc som han hadde i ett lignende chenbro, det ble så varmt at musa var unøyaktig og i værste fall lagga!!! Optional 92mm front and 120mm rear cooling fans Har han satt vifter i det? Tviler på at det er kabinettet sin feil at det ble varmt. Det produserer jo ikke varme. Endret 5. september 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 så kan du kjøpe deg et spill. eller, du kan kjøpe deg 40+ vg VG får jeg gratis på butikken.. Bare henter det på pauserommet og går ut bakdøra det gjør jeg også, mamma er sjef på rimi :D Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har testa, og AOpen er litt kraftigere enn q-tec: link AOpen oppe og q-tec nede Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Har testa, og AOpen er litt kraftigere enn q-tec: link AOpen oppe og q-tec nede Hehe.. Fine bilder av Q-Tec kabinettet Tror jeg går for Avantech server kabinettet asså Hvis jeg ikke ombestemmer meg før lønninga tikker inn da Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Kjør på med det siste det har ikke så jævla mye piss foran. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Den eneste ulempa med chenbro er at det blir så varmt... En kompis hadde kjøpt en ny pc som han hadde i ett lignende chenbro, det ble så varmt at musa var unøyaktig og i værste fall lagga!!! (sikter til dette) det var derfor modding kom. lage viftehuller og sånt Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Men det er jo ingenting som tilsier at det kabinettet blir veldig varmt inni. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Test av avantech finner du her. Det er altså et veldig bra kabinett, men hvis du har pc av nyere dato bør du kjøpe ny psu. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Test av avantech finner du her.Det er altså et veldig bra kabinett, men hvis du har pc av nyere dato bør du kjøpe ny psu. Synes egentlig det er litt trist at man ikke finner det i den svarte utformingen lengre, den var jo litt nice. Ellers hadde et komplett umoddet Avance kabinett vært røvertøft å kommet med på et LAN eller noe (NAIT kanskje?) Lenke til kommentar
LanZ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 det du burde gjøre er å skru fast en kaffetrakter Og kansje en fryser Kansje du skal ta og gjøre det samme som far min å skrue datadelene i fast i ei skoff det var litt kult fordi man kunne opne skoffa og se på dataen. hehe... [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå