Gå til innhold

Tre stygge kabinetter - hvilket til modding?

Anbefalte innlegg

#emnetittel endret. Med "jeg har tenkt til å kjøpe et billig og stygt kabinett som jeg skal prøve å se litt bedre ut", regner jeg med at du mener å modde det. Hvis ikke er du velkommen til å endre emnetittel, men la den beskrive topicet så godt klarer#

Jeg har tenkt til å kjøpe et billig og stygt kabinett som jeg skal prøve å se litt bedre ut. Har dere noen forslag? Selv så jeg på dette, dette og dette. Hva syns dere om de forskjellige? Er utrolig stygge alle tre :sick:

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan utrette noe med Q-tecen hvis du lager ny front, hvis du ikke lager ny front kan du like så godt prøve å sminke en gris................

Jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal lage en ny front, men endel skjæring og sånn er jeg klar over. Jo styggere kabinettet er, jo større utfordring har jeg også :) Spørs også hvem av Q-Tech kabinettene du mener da :p Men takk for opplysningen :)

Men jeg tror kanskje jeg går for det siste der.. Med minde noen her vet om noen andre stygge kabinett da!

Lenke til kommentar

Aopen lager gode kabinett som tåler en støyt. (Selv om de ikke er av de peneste...) Q-Tec lager kabinettene sine av aluminiumsfolie, knapper og annet skrap de finner på dynga.

Seriøst. Gjør deg selv en tjeneste og hold deg unna det møkkamerket der. :)

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...