wunderbaum Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) #emnetittel endret. Med "jeg har tenkt til å kjøpe et billig og stygt kabinett som jeg skal prøve å se litt bedre ut", regner jeg med at du mener å modde det. Hvis ikke er du velkommen til å endre emnetittel, men la den beskrive topicet så godt klarer# Jeg har tenkt til å kjøpe et billig og stygt kabinett som jeg skal prøve å se litt bedre ut. Har dere noen forslag? Selv så jeg på dette, dette og dette. Hva syns dere om de forskjellige? Er utrolig stygge alle tre Endret 2. september 2004 av It's me Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Mission impossible! Tror jeg hadde gått for det første eller andre. Har sett folk gjør kule ting med Aopne-kabinettet, men det andre var jo i utganspunktet litt finere... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Tjaa.... altså en q-tec'en er ikke såå stygg da hehe, men den har godt av en facelift ja (alle tre kanskje). Men uansett hvem du velger har du ett godt utgangspunkt når det gjelder forbedringer Løkke tel! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Du kan utrette noe med Q-tecen hvis du lager ny front, hvis du ikke lager ny front kan du like så godt prøve å sminke en gris................ Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Du kan utrette noe med Q-tecen hvis du lager ny front, hvis du ikke lager ny front kan du like så godt prøve å sminke en gris................ Jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal lage en ny front, men endel skjæring og sånn er jeg klar over. Jo styggere kabinettet er, jo større utfordring har jeg også Spørs også hvem av Q-Tech kabinettene du mener da Men takk for opplysningen Men jeg tror kanskje jeg går for det siste der.. Med minde noen her vet om noen andre stygge kabinett da! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hadde jeg vert deg hadde jeg tatt A-open kabinettet. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Tror jeg skal gå for det ja.. Det var billigst Har en god del som skal ut og inn mellom Chieftec kabinettet jeg har nå og nye ting som skal inn i det nye.. Må bare vente på neste lønning Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 q-tec suger, bøyer seg av en fast fis det forbanna møkkakabbisse! a-open er ivertfall solide skap. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 q-tec suger, bøyer seg av en fast fis det forbanna møkkakabbisse! a-open er ivertfall solide skap. begrunnelse? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) begrunnelse? bøyer seg av en fast fis Er for så vidt sant, skal ikke store kreftene til får å lage en bulk eller bøye det. Har ikke vært borti alle, men noen er laget av et blekk lignene metall bak som er helt mykt Endret 2. september 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
jingt Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 ville tatt a-open. q-tec r nok d merket som man snakker minst positivt ¨på forumet her Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ta det første eller det siste.. Det siste var jo faktisk litt kult og da Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Dette er vel greit å bygge videre på.. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Hmm.. Skal tenke på det Får ikke lønning før i slutten av mnd, så jeg har god tid på meg Tar gjerne imot flere forslag! Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Tenker på det samme;) har snakka litt med folk jeg kjenner, og skaffet meg derfor et stygt og gammalt kabb HELT gratis annbefaler deg og snoke litt, det er jo faktisk 400+ kroner vi snakker om så kan du kjøpe deg et spill. eller, du kan kjøpe deg 40+ vg Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 det siste så lettest ut å modde, det første var stygt men billigere da Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Skal du bruke PSU'en som følger med? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Skal du bruke PSU'en som følger med? SeFF skal han ikke det Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Skal du bruke PSU'en som følger med? SeFF skal han ikke det Ser ikke at han har skrevet det noen plass. Dette er veldig billig. Sikkert bra å modde også. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Aopen lager gode kabinett som tåler en støyt. (Selv om de ikke er av de peneste...) Q-Tec lager kabinettene sine av aluminiumsfolie, knapper og annet skrap de finner på dynga. Seriøst. Gjør deg selv en tjeneste og hold deg unna det møkkamerket der. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå