Gå til innhold

Radeon 9600-klokkes opp?

Cera

Anbefalte innlegg

I følge en rekke personer er grafikkortet radeon 9600 til HP NC6000 underklokket, er det således mulighet for og softwareklokke det opp til vanlig 9600 hastighet?

9600 og 9700 er i realiteten samme kort er det ikke det? En vil ikke få store ytelsesforskjeller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I følge en rekke personer er grafikkortet radeon 9600 til HP NC6000 underklokket, er det således mulighet for og softwareklokke det opp til vanlig 9600 hastighet?

9600 og 9700 er i realiteten samme kort er det ikke det? En vil ikke få store ytelsesforskjeller?

Dette er nok helt feil. Et 9700 kort er mye raskere enn et 9600 i de aller fleste tilfeller, pga 256bits minnebuss kontra 128 på 9600. Tror oxo det har flere rendering piplines.

Lenke til kommentar
I følge en rekke personer er grafikkortet  radeon 9600 til HP NC6000 underklokket, er det således mulighet for og softwareklokke det opp til vanlig 9600 hastighet?

(...)

9600 Mobility-kortet på min nc6000 er klokket til 250 (core) og 196 (minne). Originalt skal vel kortet være klokket til 350/300.

Da dette er jobb-pc'en min så er jeg ikke så sugen på å klokke opp og "se hvordan det går"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...