Gå til innhold

Hvor lang tid bruker posten?

Anbefalte innlegg

Er ikke sikker på om dette blir rett kategori, men det var det nærmeste jeg kom.

Jeg bestilte en pakke på Komplett på kvelden den 30. Komplett postet den om morgenen dagen etter, og posten registrerte den 15:30 samme dag. I går ble den registrert i omlastingsterminalen i Stavanger klokken 11. Jeg trodde den burde vært kjørt ut til nå (regnet egentlig med at den kom i går), men det er den altså ikke. Når pleier de å kjøre ut til butikkene/postkontorene?

Edit: Servicepakke på 3,5 kg.

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at pakken er innleverings registrert kan du som oftest regne ca. 2 dager (kommer litt ann på hvor sent på dagen den blir registrert). Merk at selv om du ikke får lappen om at pakken er annkommet, men den kommer opp som ankomet på ditt postkontor i pakkesøk tjenesten. Kan du skrive ned kollinr. og hente pakken. Det er ikke sikkert at de jubler over at du ikke vil vente til dagen etter, men dog... En pakke er en pakke, og en dag er LENGE når en venter på noe godt :)

Lenke til kommentar

Jeg synest at Posten er altfor treg. Ventetiden burde i prinsippet veie opp for de utrolig dyre fraktkostnadene, men neida. Jeg bestilte WD 160GB harddisk hos netshop (tilbud) på fredag og de sendte pakken på mandag kveld(for det første er Netshop trege med å sende). Den kom til postterminalen i dag ca.11, men jeg den har ennå ikke kommet til postkontoret mitt. Jeg har ihvertfall ikke fått noen hentelapp. Først er Netshop sene og så er Posten sene, det eneste som mangler nå er at jeg får en defekt harddisk i morra (forhåpentligvis)

Jeg blir sint når jeg tenker på fraktkostnadene og den lange ventetiden!!! :hrm:

Lenke til kommentar
du kan bare printe du kolli nummeret som er på nettsporinga, og gå ned på posten å henta pakken idag :)

Det gjør alltid eg, så slepp eg å vente på den lappen som kommer i posten :)

aah, sier du det? Det var hyggelig å høre i denne tunge stunden (ja, jeg vet at jeg har et luksusproblem, men jeg bor jo i et I-land). Tusen takk for tipset, skal stikke ned på prixen like i nærheten ;)

Lenke til kommentar

Hei!

Nå har jeg vært på hos min lokale Prix for å se om pakken var kommet. Hvis du tror at dette er den sminkede gode slutten på historien om en student med luksusproblemer og hans høyt ventede pakke (jeg har 10mb ledig på /home, 23 mb ledig på C: og 21 mb på D: ) , tar du fullstendig feil. Pakken kommer i morgen og jeg må gjenta at Posten er håpløs treg. Jeg må også presisere at jeg er meget sint på Posten nå (enda sintere enn for tre poster siden) :thumbdown:

Finnes det egentlig alternativer i Norge???

Hvor kan jeg sende syte/klagebrev til hyklerne???

Endret av sete
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...