chira Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Gikk over fra mobyson til Talkmore og er veldig fornøyd. Fikk sim kort tre fire dager etter at jeg bestilte. Alt fungerte med en gang. Noe det ikke gjorde med Mobyson. Der hadde jeg ikke summetone på over en uke. Prøv Talkmore du, da blir du fornøyd tenker jeg Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Dere overbeviste meg:P Bestillte i går. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Litt off-topic, men får alle Talkmore-kunder pressemeldinger fra Talkmore på e-post? Har fått pressemeldinger fra dem to ganger. Jeg har kun oppgitt min e-postadresse ved bestilling av abonnementet... Endret 11. september 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) kunne gjerne tenkt meg talkmore jeg også, men er litt kritisk til at du kan ringe i minus, hvor mye er det egentlig snakk om? og at sim-kortet blir sperret og må låses opp for en avgift like etter. (det med å ringe i minus er egentlig mest aktuelt om moblen blir stjålet og du ikke har mulighet til få sperret den umiddelbart, om du er på sydentur f.eks, kan fort bli dyrt!) litt synd ikke talkmore begrenser seg til 0,- da dette er det som hindrer dem i få kunder under 18 år siden de under 18 ikke kan stå i gjeld (foreldrene kan riktignok stå som juridiske eiere da men...) Endret 11. september 2004 av Bamsemoms Lenke til kommentar
jendor Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Fikk brev fra Talkmore i dag - de er i gang med å ringe rundt til ALLE sine kunder, for å høre hvordan det står til...! Noen som kan se for seg andre operatører gjøre noe slikt? Helt topp at de ringer rundt for å se om kunden er fornøyd!! [quote name='noe av innholdet i brevet'][b]Fornøyde kunder[/b] Det er som sagt våre kunders behov som bestemmer våre prioriteringer. Derfor ringer vi i disse dager alle våre kunder for å få tilbakemelding på hvilke erfaringer dere har med TalkMore sin mobiltjeneste. Vi startet med de som først ble kunder av TalkMore, så det kan ennå ta en stund før vi har ringt alle. Tilbakemeldingene er entydig positiv. Så langt har vi 99.7% fornøyde brukere og vi har fått et godt bilde på hvordan TalkMore skal utvikles videre. Dette er vi svært fornøyd med.[/quote] Forøvrig bruker jeg nå kun mobiltelefon - fasttelefonen er kastet ut til fordel for et billig mobilabonnement - og det angrer jeg ikke et sekund på! (selv om det var ganske merkelig å ikke ha fasttelefon i noen dager...) Endret 22. september 2004 av jendor Lenke til kommentar
Jove Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det høres bra ut Bare dager igjen til jeg også kan bruke talkmore-logo på mobilen I går ble jeg oppringt av nok en mobil-abb-selger. Hun lurte på hvilket abb jeg hadde.. Sa som var, at jeg snart får TalkMore. Hun hadde aldri hørt om TalkMore, og kunne garantere at dem kom til å gå konken etter kort tid. Hun ble ganske sur når hun etterhvert fant hjemmesiden deres og leste priser osv. =) Go TalkMore! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå