knutby Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Nå er jeg mildt sagt uerfaren på mobil saker. Men etter det jeg ser virker dette abonnementet utmerket.. Hva sier dere? talkmore Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Talkmore virker som et greit abbonement det. Ihvertfall hvis du ikke bruker GPRS svært mye. Du kan forresten lese amobil sin test. Den er på forsiden nå Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Talkmore er nok bra, jeg har en negativ opplevelse med de under bestilling og rot angående det. Så jeg er nå en fornøyd Mobyson bruker. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg er forh.vis ny bruker av Talkmore. Ikke noe å utsette. Har snakket med kundeservice et par ganger. Hjelpsomme. "Mine sider" er veldig bra.....og veldig bra priser.... Lenke til kommentar
jendor Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Talkmore er nok bra, jeg har en negativ opplevelse med de under bestilling og rot angående det. Så jeg er nå en fornøyd Mobyson bruker. Hva er det som har skjedd da? Første negative erfaringen med Talkmore jeg har hørt om.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Talkmore er nok bra, jeg har en negativ opplevelse med de under bestilling og rot angående det. Så jeg er nå en fornøyd Mobyson bruker. Hva er det som har skjedd da? Første negative erfaringen med Talkmore jeg har hørt om.... jeg også.. bare hatt positive er faringer jeg! Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg / vi, hjemme hos oss, har gått for Talkmore fordi det er billig og enkelt. Noen her mener det er stressende og en mente det til og med var "barnslig", med forh.betaling. (Det siste fortjener ingen kommentar) Stressende og hele tiden passe på at det er penger i pluss??? Da slår en tanke meg...... De som ikke har råd til å ha en viss reserve stående på ringekontoen...... De bør i hvert fall ikke ha et etterskuddsbetalt abonnement!!!!! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Tviler på at de hadde vunnet Amobil sin test i dag dersom de ikke var brukbare da Lenke til kommentar
torrence Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 hatt talkmore i snart 2 måneder.. bare positive opplevelser med det! først fjernet de månedspris på voice mail som i å for sei er viktig. deretter ble de også billigst på både ringing og sms. og til sist er de faktisk ganske så raske på support også. PS. liker min side veldig godt. god oversikt og enkel å bruke Lenke til kommentar
jendor Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Litt artig også at Talkmore henviser til www.unlock.no dersom man har en operatørlåst telefon... hehe Har hatt Talkmore siden oppstarten, og har ikke hatt noen som helst problemer annet enn med litt MMS-kluss i begynnelsen. Men alt det fungerer nå, og siden har jeg bare blitt mer og mer positivt overrasket - prisnedsettelser, og at de ringer tilbake dersom man lurer på noe og de ikke har svar osv... Lenke til kommentar
jendor Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg / vi, hjemme hos oss, har gått for Talkmore fordi det er billig og enkelt. Noen her mener det er stressende og en mente det til og med var "barnslig", med forh.betaling. (Det siste fortjener ingen kommentar) Stressende og hele tiden passe på at det er penger i pluss??? Da slår en tanke meg...... De som ikke har råd til å ha en viss reserve stående på ringekontoen...... De bør i hvert fall ikke ha et etterskuddsbetalt abonnement!!!!! Du vet, de aller fleste her i landet lever på kreditt.... det viser jo veksten i total utlånsmengde, gjeldsbelastning og inkassosaker blant befolkningen. Og mobilregninger er vel nesten den største grunnen til at folk får/har betalingsproblemer? Om man ikke har råd til å betale på forskudd, så har man strengt tatt ikke råd til å betale på etterskudd (og etterskuddsbetaling er nå endelig dyrere enn forskuddsbetaling) Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 porteringen min var idag, og jeg mottok sim-kortet for en stund siden. Sim-kortet funker utmerket og er kjempefornøyd etter byttet fra mobyson som flyttet porteringen min minst 4-5ganger. Skal prøve ut Mine sider nå Lenke til kommentar
jendor Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kan jo legge til at jeg kuttet ut fasttelefonen til fordel for mobil m/Talkmore Lenke til kommentar
Goofey Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Nå har jeg vært TalkMore kunde siden dag 1 omtrent - og har KUN gode erfaringer med dem. Tok 3 dager å få sim kort, kortet var aktivt med en gang - påfylling, mine sider, kundeservice... alt er bra. I Finland som jeg reiser litt til, skal NetCom ha 3,- pr sms jeg sender derfra... nå betaler jeg 1,15 Kan anbefale TalkMore til alle og enhver. Skjønner ikke de som har giddet å vente på Mobyson med alle de problemene de har hatt.... Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Talkmore er veldig veldig bra! Jeg var en av de første som bestilte abonennt og har aldri tidligre vært så happy med et abonnet!!! Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Anbefaler Talkmore på det varmeste. Mye billigere enn Telenor som jeg gikk fra... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 er bruker av mobyson og det er helt ok for deg som skal kutte ned på gprs regningen Lenke til kommentar
nick-andre Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg har vært bruker av TalkeMore siden starten og har aldri hatt noe som helst problemer med abonomentet. Tidligere har jeg hatt abonomenter som Telenor, NetCom, Hello, Sense og Chess. Men ingen av de slår TalkMore, ihvertfall ikke fra min synsvinkel. Av de andre syns jeg Chess var det beste for å nevne det. Men det som er er at TalkMore er best! Beste abonomentet jeg har hatt noen gang, det er ihvertfall sikkert!! Lenke til kommentar
sek700iafc Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg bestilte Talkmore på tirsdag og fikk Sim kortet i posten dagen etter. Kundeservice er også bra. Har ikke ventet en eneste gang i telefonen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg har hatt TalkMore siden det startet opp, bra kundeservice og lave priser, hva mer kan man ønske seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå