Gå til innhold

Ekstern harddisk med kortleser

El chico

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på jakt etter en ekstern harddisk som jeg skal bruke til min bærbare PC. Usikker på om jeg har USB2.0 eller 1.0 (kan jeg finne ut det på en enkel måte??). Har kjøpt meg PCMCIA kort med FireWire. Ønsker harddisk med både USB2.0 og FireWire. Litt usikker på hvor stor disk jeg trenger, men jeg ser at prisen ikke er så mye større for en på 50 GB enn en for en på 160 GB, så jeg går vel for en på 160 GB (evt 200.. :hmm: )

Hvilket merke bør jeg velge???

Fins det også harddisker med kortleser som funker uten at den er koblet til PC?? Ønsker å kunne ta den med meg på tur og laste over bilder hvis/når minnebrikken på kameraet mitt blir full. Fins det en slik enhet???

På forhånd takk :yes:

El chico :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så grei ut den Hårek, men jeg håper for kjøperens skyld at det ikke er en bråkete utgave av den WD harddisken som står i for da hyler hele boksen som en F-16 klar til take-off.

Har brent meg på det selv og kjøpte en seagate HD som jeg puttet inni istedenfor, da hørtes bere et svakt sus.

Lenke til kommentar
Så grei ut den Hårek, men jeg håper for kjøperens skyld at det ikke er en bråkete utgave av den WD harddisken som står i for da hyler hele boksen som en F-16 klar til take-off.

Har brent meg på det selv og kjøpte en seagate HD som jeg puttet inni istedenfor, da hørtes bere et svakt sus.

Det har ikke falt deg inn at det kunne vært en ødelagt WD disk du truer trådstarter med? ;)

Slikt er det garanti på...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...