kengdal Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er nesten hel grønn på Vb. Men jeg skal prøve og lage et progam. Hva må jeg skrive for å hente ut teksten som står i text1 og brukt dette til koden. Takker for alle svar MVH Kengdal Lenke til kommentar
jajajalla Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 dim text as String text = text1.Text Da ligger strengen i fra tekstboksen i text. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 jeg fikk det ikke til det som jeg skriver inn i text boksen skal vere verdien i koden, hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 det som jeg skriver inn i text boksen skal vere verdien i koden, hvis du skjønner hva jeg mener. egentlig ikke du setter inn text der du vil at verdien av textbox en skal være dim text as String text = TextBox1 MsgBox "noe" text kanskje det hjelper... Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Shell "shutdown -m (*Her skal jeg ha texten fra text boksen) -r " Det er sånn det skal være. Hva må jeg skrive i koden her * Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Shell "shutdown -m (" & text1.text & ") -r " Endret 2. september 2004 av Jonas Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå