Gå til innhold

Elitegroup G556E 1,5GHz mot 1,6GHz

kazzoo

Anbefalte innlegg

Jeg har bestillt Elitegroup G556E fra multicom.no, men fikk mail i dag at de ikke kan levere før den 16!!!

Ser da at Digital Impuls også selger denne, da men større harddisk, men med lavere prosessorhastighet.

Er det noe særlig forskjell på 1,5GHz og 1,6GHz?

Har noen noe positivt eller negativt å si om Digital Impuls?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey, bestilte 1.6ghz'en fra multicom selv, men når jeg fant ut at DI solgte samme pcen, med større hd og dvd-brenner for samme pris, da med 100mhz mindre, avbestilte jeg hos multicom.. Etter hva jeg har hørt skal det nemlig være omtrent umerkelig forskjell på 1.5 og 1.6ghz dothan... Noen som har noen tester??

-totto

Lenke til kommentar

Fikk mail i dag at det kunne ta 1-2 uker før ID fikk inn noen....

Men multicom får inn PC den 9 men skal bruke en hel UKE på å oppgradere harddisk fra 4200rpm til 5400rpm.... DET er mye!!!!!!

Så du har nok rett i det....

Men lurte på om jeg kanskje heller skulle gå for den fra ID, virker som en kanskje får mer for pengene der!! :)

Men ingen som har noen formeing om 1,5GHz mot 1,6GHz....

Ser forresten ID har 4x DVD brenner.... er ikke det litt lite.. noen som vet hvor lang tid det vil ta å brenne en DVD da?

Lenke til kommentar
Men multicom får inn PC den 9 men skal bruke en hel UKE på å oppgradere harddisk fra 4200rpm til 5400rpm.... DET er mye!!!!!!

Det er bekreftet at nytt parti G553 og G556E nå er på vei til oss. Disse vil ankomme oss helt i begynnelsen av neste uke, og vi vil da nærmest umiddelbart fylle lageret med ferdigbygde maskiner med de spesifikasjoner du ser av våre nettsider.

At det skal ta èn uke å bytte ut harddisken stemmer ikke. Dette gjøres normalt samme dag, betinget at nødvendige varer er på lager. Jeg beklager om du har fått villedende informasjon fra oss tidligere angående dette punktet. Send meg gjerne en PM med ditt kunde- eller ordrenummer, så kan jeg sjekke dette helt nøyaktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...