svalbard Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hei... Har nettopp fått MSI K8N N.P og har ikke tilgang på internett, men en kamerat har lastet ned nyeste BIOS til meg. Hvordan kan jeg klare å flashe BIOS uten å bruke LIVE Update? Det kommer ikke opp noe "press alt + F2 for å gå inn i ...." når jeg starter opp maskinen slik som det kom når jeg hadde ABIT NF7-S V2.0 Er det noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har du lest readme filen som fulgte med biosen du lastet ned? Hvis ikke, sett i gang For å summere den opp: 1. Pakk ut filene til en diskett. 2. Lag en bootdisk (win98 f.eks). 3. Start maskinen opp med bootdisken. 4. Legg filene (som du lastet ned og pakket ut) på harddisken (dette fordi flashing direkte fra diskett IKKE - og jeg understreker IKKE - er tilrådelig. 5. Flash bios fra harddisk Merk - hvis du ikke har noen Fat32 stasjoner på maskinen din, er nok det letteste å drasse med deg maskinen din bort til kompisen din og få den på nett. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Merk - hvis du ikke har noen Fat32 stasjoner på maskinen din, er nok det letteste å drasse med deg maskinen din bort til kompisen din og få den på nett. eller bare legge bootfilene og flash-filene på en usb-disk, K8N støtter booting fra usb. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Takker for svar. Har ikke noen FAT32 partisjoner så jeg kommer til å boote fra USB device... Skal prøve det når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå