Thor.bj Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Sjekk dette blinkskuddet: fra denne artikkelen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=242763 Men, det fikk et tragisk utfall for kua... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Stilig, - men det hadde jo gått ganske lang tid. - Da de hadde fått kua løs var det jo bare å sette i seriebildemodus og fyre av 3 bilder i sekundet, eller mer Uansett - jeg tror ikke bildet skal være på Bildekritikk, forumet er nemlig laget kun for dine egne bilder. - Burde forsåvidt vært i bilderedigering osv tror jeg... Lenke til kommentar
Thor.bj Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 jaja, gjort er gjort Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 jaja, gjort er gjort Har rapportert den, så den blir nok flytta Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Et helt vannvittig bilde! Hadde jeg ikke lest historien ville jeg trodd at det var manipulert... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Syke syke dyr...kunne jo brukt fallskjerm, litt knapt med 5 meter da men Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 litt av et bilde.. så ikke helt godt ut.. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Etter det jeg kan se er denne posten et ikkeredigert bilde som egner seg godt under off topic. Posten flyttes. Endret 2. september 2004 av It's me Lenke til kommentar
farke Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kalven overlevde, da. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kalven overlevde, da. Så fint Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 skjønner ikke hvorfor det bare skøyt kua tidligere da den tydeligvis hadde store smerter bak gitter driten, vel kalven hadde gått til helvette da kanskje.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 hvordan i helvete kom den seg opp der?? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 hvordan i helvete kom den seg opp der?? Man skal ikke se bort i fra at kua var på et høydedrag ovenfor Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 dakkar dagros Har alltid trodd sauen er dummest, men koa gjør et godt forsøk... Ser ut som en katt jo!! Kanskje den trodde den var en katt også?? Lenke til kommentar
whoi Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hvordan i helvete kom den seg opp der?? Man skal ikke se bort i fra at kua var på et høydedrag ovenfor Har dere ikke hørt om klatrekuer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå