Skofus Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 ikke lengere enn en 1 uke etter at jeg fikk montert opp den nye pumpa mi (eheim 1048) begynnte den å bråke.. høres nesten ut som når du støvsuger opp spiker. Det henner noen ganger at den stopper å bråke i noen minutter når jeg skrur den av og knipser og rister på den. men ikke lenge etter begynner den igjenn! Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ta en titt her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=282961 Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 The "Eheim mod" tipper jeg Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 gå inn her.. du skal bare teipe litt på den vite tingen.. se bilde hadde samme problem.. fiksa det på 2 min Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Fin den der, kan jo brukes på samme pumpene som brukes til akvarier. Sikkert ikke få av oss som driver med begge deler. Noen som er med i akvarieforum ? Send videre linken til den informative bildeserien Endret 4. september 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Vet noen om dette fungerer med Eheim 1250 også? (kraftigere modell, som eller ser helt lik ut til 1048). -Stigma Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har aldri sett en Eheim 1250 demontert, men er delene like og hvis impelleren ikke sitter fast på rotoren, virker denne moddinga. Meget enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå