a_sondre Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg har problemer med at min ocz booster ikke gir noen positiv effekt på mitt AI7 kort. Jeg kan klokke like langt uten booster. Fikk forøverig 3.48v mot 3.2v originalt. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvordan minnebrikker har du? Ikke alle IC'er som klokker bedre uansett hvor mange volt du gir dem... Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Jeg har 2 x 512mb med corsair xms 3500 BH5 brikker. Mener at de yter godt med mye volt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det skal de. DDR-Boosteren skal ivhertfall fungere fint opptil 3,4v på det hovedkortet også. Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Ser at boosteren gir mye volt, men det hjelper liksom ingenting. Kjedelig må jeg si. Eneste positive er at jeg klarer 245 1:1 med pat aktivert uten booster og 3.2v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå