Gå til innhold

Anbefalte innlegg

fy **** en mer idiotisk diskusjon enn dette er det lenge siden jeg har vært borti.

Anders L: dersom du ikke liker spillet, så er det greit - det er _DIN_ mening.

Ang. RTCW, så er jo faktisk dette et meget bra spill. Jeg syntes ikke det var så bra selv, men - så er jeg ikke en typisk FPS skalle heller. Jeg vet det finnes utrolig mange som liker det, så hvorfor skulle jeg begynne og kritisere det, bare fordi at det ikke faller i min smak?.. akkurat.. point proven.

for og sette saken i et litt annet lys: Jeg HATER RPG spill, det er de verste og kjedeligste og tregeste spillene jeg vet om. Men, uttaler jeg meg om at jeg synes alle RPG spill er dårlig, og at forlaget burde skjemmes pga. at de har merket sitt på det?.. herregud.. såklart ikke.. det hadde jo vært rimelig teit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oki. Som en avslutning på diskusjonen fra min side:

Grunnen til at jeg har holdt ut så lenge er at du sa ting som faktisk var galt, og jeg trodde dette var grunnen til at påstandene dine var så sprø. Jeg trodde at om jeg ga deg riktig grunnlag å danne en mening på, så ville denne vært fornuftigere. Etterhvert har det vist seg at du er spinnvill, og da hjelper jo ingenting.

Gjennom hele diskusjonen har jeg forsøkt å holde en lett distansert tone, hovedsaklig ved selvironiske komentarer og sprø skjellsord mot andre, herav sopp, esel, osv. En annen årsak til disse er at jeg ikke orker å være seriøs når jeg flamer, og heller vil understreke hvor idiotisk dette er.

Skal man skjelle ut folk, bør skytsen rettes mot utsagn.

Når det er sagt klarer jeg aldri å lå vær å svare på tiltale..

Lenke til kommentar

Uffavmeg.

Selv om en spillutvikler har utviklet noen dårlig spill i det siste betyr da ikke det at deres neste spill blir dårlig? De burde vel heller lære hvor de har gjort feil (men om de gjør det vet ikke jeg)

La oss ta FunCom som et eksempel.

"No Escape" tror jeg de lagde for 2-3 år siden, og det må jeg si var et dårlig spill og heller ingen knallsuksess. Så for 1 år siden så kom Anarchy Online, fra samme selskap. Det er jo et knallspill og vis du sier at det er direkte dårlig får du sikkert mange frelste på nakken.

Jeg synes ID har lagd mange klassikere. Ta f. eks Commander Keen serien, hvem har vel ikke prøvd den. For ikke å nevne Doom 1 og 2 da.

Nei, jeg tror og håper at Doom 3, om ikke revolusjonerende, blir stilig, grafisk overlegent og SPILLBART!

Det kan bety aldri så mye for dere om logoen til ID er på eller ikke, jeg vil bare spille det jeg

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-10 23:01, bidz skrev:

Ang. RTCW, så er jo faktisk dette et meget bra spill.

Spillet er bra, men forferdelig lite nyskapende. Quake med bedre grafikk. Doom 3 blir Quake/RTCW med enda bedre grafikk, men spillemessig ingenting nytt.

sånn det var siste ordet fra spinnville meg i denne diskusjonen :grin:

Lenke til kommentar

Spillet er bra, men forferdelig lite nyskapende. Quake med bedre grafikk. Doom 3 blir Quake/RTCW med enda bedre grafikk, men spillemessig ingenting nytt.

sånn det var siste ordet fra spinnville meg i denne diskusjonen :grin:

oi så sikker da. Hva vet du om doom3 ? Ingen vet sikre detaljer om hvor spillemessig det blir (bortsett fra teamet). Når de viser det på kommende E3 om noen dager så får vi kanskje litt mer info.

Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...