jocke Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hva blir resultatet når to ungdommer kjeder seg, i selskap av ett stykk kamera m/ redigeringsutstyr? Dette (AVI, 35mb) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg har UFATTELIG dårlig tid, så jeg tar det kort: Vær stolt! Den var fantastisk. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Dette var faktisk meget bra! Digget musikken , og jeg er til og med imponert over kvaliteten på lyd opptaket. Satt og humret flere ganger. Noen ganger var det litt kjedelig under de "sakte" partiene, men det tok seg fort opp igjen. Jeg er imponert, og skal nå se den for andre gang Endret 2. september 2004 av mrbard Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Morsom klipping. Kul musikk. Forumunderholdning på sitt nesten beste Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Hehe, må innrømme at det var særdeles kult. Vi hadde ikke en DRITT å gjøre. Så vi bare...ja..stakk ut i skogen ved siden av, og lot kreativiteten blomstre. Det må dere prøve en gang :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det må dere prøve en gang :!: Been there, done that ... many times. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ahh, flott dialekt. Flott sak ;] - Den kunne vært kryddra ennå litt mer med div. galskap slik at den ikke glepper deg med visse mellomrom slik den gjør nå. -- Ellers så ser dere på LCD skjermen av og til når dere danser - det var litt plagsomt. :] Se inn i kameraet Hehe, - god idé - er herlig å se slikt, får meg til å tenke på gamledager da jeg gjorde slikt hele tia. Er vanskeligere nå får tia når jeg bare er én - og ikke er to stk til å gjøre rare ting lengre.. -- Men flott å se at andre får det til Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 kongebra.. rett og slett.. litt langt kanskje, siden det var litt lite variasjon, men kongebra likevel.. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 laster den ned nå høres meget underholdende ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå