Buddy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Må være ening med E_bola i at en slik debatt som denne tråden er av det gode. Og derfor synes jeg dette har vært en meget fin og tildels god å sakelig tråd. Det gir nok redaskjonene i HW et tankekors på hvilken makt de egentlig har. Jeg sier dåg ikke at de har missbrukt sin makt på noen måte, men som de selv har vært inne på, trekkes deres integrasjon (skrives noe sånt) i begrunnet tvil, vil hw fort miste sin troverdighet. Det er vel bare å se på hvordan THG mistet mye av sin troverdighet etter en del cpu tester som ikke samsvarte særlig med andre av verdens hardwaresites. Og ja datafolk er paonide, har vært mange usakelige nedrakkinger, tildels usmaklige, på forskjellige nettbutikker av folk som åpenbart kun er ute etter å lage kvalme for enkelte firma. Dette er da ikke hw som står bak, men enkelte forumbrukere. Men det er klart at det er lett (om enn galt) og trekke konklusjoner utfra hva som står i forumet og så forbinde det med hw sentralt. Noe jeg føler at trådstarter har gjort i dette tilfellet. For enn så "paonoid" jeg er kan jeg ikke se at hw favoriser noen nettbutikk. Og vel at det linkes til komplett når en skal vise et godt pc oppsett eller et produkt, må bare inrømme at jeg gjør det selv, selv om jeg er litt anti komplett, hehe , (men min anti komplett har ingenting med at de er en god eller dårlig webbutikk, bare samme grunn som at jeg er litt anti Intel, anti microsoft, noen må heie på "the underdogs", ps har vel bestilt deler til en 8-10 maskiner fra komplett i løpet av de 3-4 siste årene) Siden testerene leser mange av disse innleggene, jeg skulle gjærne ha sedd litt mer krevativitet på jakt etter nye og spennende produkter og produsenter å teste. "master of skriveleifer" bør vel få det til signatur Endret 2. september 2004 av Buddy Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Sånn, nå har både Komplett og Hardware.no uttalt seg, og det har kommet lite nytt inn i debatten. Tråden har blitt mer enn lang nok. Jeg tar derfor imot oppfordringen fra tidligere i tråden, til å benytte min gudegitte rett til å stenge den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg