Gå til innhold

DC++ og ett Thompson Speedtouch 510 modem/router

Propaganda

Anbefalte innlegg

ok,av en eller annen grunn,så kommer jeg meg ikke i active mode på DC++... selvom jeg har gjort som en internett side ba meg gjøre se her

Har snakked med flere på dc++ som har hatt samme modemet/router,og telenor,men ingen klarer å hjelpe....

Å være i passive mode er ikke fullstendig krise,men veldig irriterende når jeg veit at det skal være mulig å være i active...

Noen som kan hjelpe?

Mvh Propaganda

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Speedtouch 510i tror jeg, og det funker helt fint uten å åpne noen porter eller noe sånt. I hvert fall, om du får det til så anbefaler jeg deg å laste ned StrongDC++. Den finner ip-adressen automatisk og setter den inn for deg. Før så måtte jeg sette in ip-adressen hver gang jeg restarta.

EDIT: Den Speedtouchen fulgte med i ADSL pakka fra Telenor hos meg.

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Har Speedtouch 510i tror jeg, og det funker helt fint uten å åpne noen porter eller noe sånt. I hvert fall, om du får det til så anbefaler jeg deg å laste ned StrongDC++. Den finner ip-adressen automatisk og setter den inn for deg. Før så måtte jeg sette in ip-adressen hver gang jeg restarta.

EDIT: Den Speedtouchen fulgte med i ADSL pakka fra Telenor hos meg.

ja,den fulgte med her også-... skal teste den klienten du nevnte...hvis ikke det funker,er det da mulig å kjøpe ett eget modem,som ikke har denne routeren innbygd?? uten at det blir ett problem med telenor??

Lenke til kommentar

ok,prøvd ut StrongDC++,og det hjalp ikke stort.... utenom at jeg ikke fikk logget på norgeshubbene,fordi de ikke støttet denne klienten,så virka hele programmet utrolig tregt..... fikk ikke opp søk resultater i passive eller active lol....

Noen andre som kan hjelpe?? pls? :ermm:

Mvh Proppen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...