Propaganda Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 ok,av en eller annen grunn,så kommer jeg meg ikke i active mode på DC++... selvom jeg har gjort som en internett side ba meg gjøre se her Har snakked med flere på dc++ som har hatt samme modemet/router,og telenor,men ingen klarer å hjelpe.... Å være i passive mode er ikke fullstendig krise,men veldig irriterende når jeg veit at det skal være mulig å være i active... Noen som kan hjelpe? Mvh Propaganda Lenke til kommentar
PaiNKillaH Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 test en høyere port, fex: 32000 og sett da port 32000 i dc også Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Har Speedtouch 510i tror jeg, og det funker helt fint uten å åpne noen porter eller noe sånt. I hvert fall, om du får det til så anbefaler jeg deg å laste ned StrongDC++. Den finner ip-adressen automatisk og setter den inn for deg. Før så måtte jeg sette in ip-adressen hver gang jeg restarta. EDIT: Den Speedtouchen fulgte med i ADSL pakka fra Telenor hos meg. Endret 2. september 2004 av sablabra Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Bra tips Sablabra! Var ikke klar over den klienten. Har en kompis som "sliter" med å legge inn ip hver gang han starter opp på nytt. Selv har jeg fast ip Aksepterer de fleste hubbene Strongdc++? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Har Speedtouch 510i tror jeg, og det funker helt fint uten å åpne noen porter eller noe sånt. I hvert fall, om du får det til så anbefaler jeg deg å laste ned StrongDC++. Den finner ip-adressen automatisk og setter den inn for deg. Før så måtte jeg sette in ip-adressen hver gang jeg restarta. EDIT: Den Speedtouchen fulgte med i ADSL pakka fra Telenor hos meg. ja,den fulgte med her også-... skal teste den klienten du nevnte...hvis ikke det funker,er det da mulig å kjøpe ett eget modem,som ikke har denne routeren innbygd?? uten at det blir ett problem med telenor?? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 ok,prøvd ut StrongDC++,og det hjalp ikke stort.... utenom at jeg ikke fikk logget på norgeshubbene,fordi de ikke støttet denne klienten,så virka hele programmet utrolig tregt..... fikk ikke opp søk resultater i passive eller active lol.... Noen andre som kan hjelpe?? pls? Mvh Proppen Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 sorry for at jeg drar den opp til toppen igjen,men trenger virkelig hjelp.... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 DC++ er programmvare og programmvare hører hjemme på programmvareforumet(veldig logisk ikke sant ) Flyttes der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå