Gå til innhold

WoW stresstest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen jeg skulle til å registere meg til stesstesten for en uke siden, men så leste jeg at den kun var for folk i Nord-amerika........

Faen!

...men ved hjelp av amerikansk proxy, så kunne man likevel melde seg på og få spille:-) Bruksanvisningen lå til og med her på spillforumet...

Lenke til kommentar
Himmel så hissig da! Men hvor fant du det du quoter til? Siden jeg fant infoen på WOW sin egen beta side hadde jeg god grunn til å stole på d! Klokkeslett var ikke nevnt! Men stemmer sikkert det du sier da.. sorry!

Det står her:

http://www.worldofwarcraft.com/misc/stress...testrules.shtml

Punkt 3.

Hehe, er ikke hissig, blir bare så oppgitt når noen er så voldsomt påståelig.. Og kommer med et slags "Du tok FEIL, jeg har RETT!!!" innlegg :)

Lenke til kommentar
vanskelig å finne fram i byene

Veldig kult å fly på de Gryphon Riders BTW :D

Først og fremst, flott at du fikk være med å spille uten min hjelp! Skulle gjerne sendt til deg om jeg hadde bedre linje, men ordnet seg ser jeg.

Det med å finne frem i byene: Jeg synes dette var håpløst i starten, men er jo ganske enkelt bare man ser på skiltene! Så kan man jo også få vaktene til å sette opp waypoints til dit man skal. Synes det faktisk er verre å finne utgangen til gruver osv, siden man ikke ser dette så godt på kartet.

Gryphons ruler! Fikk et skikkelig inntrykk av hvor stor verdenen var på den "lille" flyturen

KONGE spill, har hatet alle MMORPG siden Ultima Online, dette blir bra!

Lenke til kommentar

Oh... utrolig... *stunned! Blizzard er blizard... GARANTERT HIT når den kommer ut...

Alt man forventer av en god MMORPG er med! Atmosfæren er magisk! Tenk dere at opplevelsen av å se hovedstaden til et rase for første gang setter seg så dypt inni meg at jeg har lyst å gråte!

Quest systemet fungerer utmerket... Endelig er det moro å kjøre quests! Alt du kan gjør, alle tradeskills, alle plassene du kan gå til!

I itllegg så er VERDEN FERDIG LOADED! Altså du kan bevege deg fritt hvor som helst uten "Loading time" mellom zonene! Bare loading mellom kontinent 1 og 2... men du skifter ikke det så ofte!

Jeg har til og meg opplevd at ORc land ble angrepet av Dwarfs (Vi snakker om mennesker som spiller, altså PvP)... så kom vi og slaktet de ekle feite øldrikkere!

Jeg har en "Tauren Hunter" lvl 15 og en "Undead Warlock" lvl 19

Folkens ikke waste penger på noe crappy greier, vent på WoW

garantert moro fra lvl 1 til lvl 100

Lenke til kommentar

Kan du velge hvilket dyr du skal ri på når du har fått ett visst level?

Har jo sett alle filmene flere ganger og spillt en hallveis beta versjon på nette.

På betaen var bare gryphon tilgjengelig, men kan dere velge?

Eller er det sånn at orc får ulver og human gryphon lissom. Sånn at det er forskjellig for hver rase?

Lenke til kommentar
lastet ned stresstesten for en uke siden eller noe men har faktiskt ikke orket og spilt noe.. blitt en del saga of ryzon på meg.. (Open Beta der)

Venter på final realse av WOW. Blir saker og da skal det spilles :)

Hvis du spiller saga of ryzom, vet du ikke hva du går glipp av..

Spilte en paladin opp til lvl 19 før jeg ble lei den, Mage/Priest osv var mye gøyere :).

Spillet har INGEN zoning, utenom Instanced dungeons, som ligger dypt nede i vanlige dungeons :)

Du kan løpe rundt over alt uten å zone, og alt går så deilig og glatt..

Deilige farger

Deilig spell casting

Delige lyder/musikk

Deilig følelse å spillet det..

Kan trygt si at det er det beste MMORPG jeg noen gang har spilt (og mest buggfrie).

Og sier meg enig i at de kunne sluppet ut spiller nå og vært mer buggfri en det de fleste andre MMORPG's er.

Stor applaus til Blizzard for å lage ENDA et spill som kommer til å ta MMORPG verden med storm, trust me :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...