Gå til innhold

WoW stresstest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fyfaen for et utrolig polert deilig spill.

Jeg vil ikke si det har noe nytt, men herregud jeg nyter hver eneste sekund!

Til de som klager på grafikken, så kan jeg bare konkludere med at de ser kun på det rent teknisk. Blizzard er noen trollmenn hva atmosfære angår! Om grafikken ikke er cutting edge teknisk sett så passer den utmerket til formålet. Stilarten er noe helt for seg selv.

Har prøvd alle forskjellige byene og alle har helt forskjellig atmosfære som passer de forskjellige rasene.

Er det andre enn meg som ble forbløffet over at de ikke har sluppet dette spillet enda? Jeg mener - med tanke på hvordan alle andre mmorpg har vært ved launch så virker WoW milevis foran allerede i beta, selv om den liksom nærmer seg slutten.

Nei, jeg kan ikke si nok bra om WoW og Blizzard. Jeg trodde mine MMORPG dager var over, etter å ha prøvd absolutt alt annet, men WoW virker som blir redningen!

Er ganske enig der. WoW kunne fint blitt utgitt nå, så jeg kan ikke se at det er lenge til release :D

Synd dem ikke har lagt til noe nytt, men for alle Warcraft fans er dette et must.

Lenke til kommentar

Er Human Paladin (nå lvl 18) og digger spillet. Kan ikke gå tilbake til SWG etter dette. :love:

Er så mye bedre quest system, atmosfære osv. pluss at det er fantasy! :D

Spillet virker nesten mindre bugfritt enn flere andre mmorpg's jeg har prøvd som allerede er ute, så Blizzard har nok gjort det igjen.

Det som var kjipt var at Paladin ikke hadde fått talents endå, kjipt å miste karakteren etter endt test, vanskelig å finne fram i byene, litt få forskjellige utseender på karakterer, loote-quest som tar flere timer pga lite dropp og mange playere, det tok så j***** lang tid på torsdagen med de første questene.

Men det er jo stress test :p

Veldig kult å fly på de Gryphon Riders BTW :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...