Same- Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hmmm hva er det som gjør at det spillet er så sinnsykt bra mener dere? Har spillt betaen litt, men synes ikke det var helt vilt. Bare løpe rundt og drepe creaps Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 it's all about the roleplaying! Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Fyfaen for et utrolig polert deilig spill. Jeg vil ikke si det har noe nytt, men herregud jeg nyter hver eneste sekund! Til de som klager på grafikken, så kan jeg bare konkludere med at de ser kun på det rent teknisk. Blizzard er noen trollmenn hva atmosfære angår! Om grafikken ikke er cutting edge teknisk sett så passer den utmerket til formålet. Stilarten er noe helt for seg selv. Har prøvd alle forskjellige byene og alle har helt forskjellig atmosfære som passer de forskjellige rasene. Er det andre enn meg som ble forbløffet over at de ikke har sluppet dette spillet enda? Jeg mener - med tanke på hvordan alle andre mmorpg har vært ved launch så virker WoW milevis foran allerede i beta, selv om den liksom nærmer seg slutten. Nei, jeg kan ikke si nok bra om WoW og Blizzard. Jeg trodde mine MMORPG dager var over, etter å ha prøvd absolutt alt annet, men WoW virker som blir redningen! Er ganske enig der. WoW kunne fint blitt utgitt nå, så jeg kan ikke se at det er lenge til release Synd dem ikke har lagt til noe nytt, men for alle Warcraft fans er dette et must. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Enig i at betaen virker på mange måter mer ferdig enn alle mmorpg jeg har spillt før Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 lenge er det stress testen varer ? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Varer en uke - frem til neste fredag. Blir trist å miste characteren. Jeg har ikke spilt noe særlig mmorpg på et års tid, men nå er gnisten tilbake og i går satt jeg f**n meg i 15 timer Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 lvl 16 nå, dette blir bare mer og mer morsomt... Jeg har ikke sett en brøkdel av verdenen enda.. Sinnsykt Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 kan admins plz stenge tråden... jeg blir så misunnelig........!!! Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Koser meg glugg i hjel med det:-) Hvilke rase og char er dere? Jeg er Undead Warlock, kun lvl 5 da men... Lenke til kommentar
whom Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det hadde vært gøy å prøve meg på world of warcraft, koster det noe å signe seg up på betaen, og hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det hadde vært gøy å prøve meg på world of warcraft, koster det noe å signe seg up på betaen, og hvor gjør jeg det? Stress testen de snakker om her, er nok stengt er jeg redd... Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Den europeiske begynner jo snart da, så det er bare å signe seg opp. Jeg søkte på den amerikanske kun en dag før den startet og hadde ikke problemer med å få være med. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Den europeiske begynner jo snart da, så det er bare å signe seg opp. Jeg søkte på den amerikanske kun en dag før den startet og hadde ikke problemer med å få være med. altfor sent å signe seg opp der også desverre. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Europeisk Stress test eller vanlig beta? Har ikke jeg fått med meg Spiller den amerikanske stress testen nå og er Dwarf Hunter Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Er Human Paladin (nå lvl 18) og digger spillet. Kan ikke gå tilbake til SWG etter dette. Er så mye bedre quest system, atmosfære osv. pluss at det er fantasy! Spillet virker nesten mindre bugfritt enn flere andre mmorpg's jeg har prøvd som allerede er ute, så Blizzard har nok gjort det igjen. Det som var kjipt var at Paladin ikke hadde fått talents endå, kjipt å miste karakteren etter endt test, vanskelig å finne fram i byene, litt få forskjellige utseender på karakterer, loote-quest som tar flere timer pga lite dropp og mange playere, det tok så j***** lang tid på torsdagen med de første questene. Men det er jo stress test Veldig kult å fly på de Gryphon Riders BTW Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 BORTSKEJMT ER DERE!!! (jeg vil og.....) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Varer en uke - frem til neste fredag. Såvidt jeg vet, så varer testen til Onsdagskvelden kl. 21.00, altså 48 timer til Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 FEIL!! Den slutter på Torsdag engang Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) the World of Warcraft Stress Test, which is currently expected to end on or about September 8, 2004 at 11:59 a.m. PST Noe som er kl 20.59 Onsdag kveld. og vær så snill å sjekk dine kilder før du roper FEIL!! med pokkers så store bokstaver Endret 7. september 2004 av apollox Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Himmel så hissig da! Men hvor fant du det du quoter til? Siden jeg fant infoen på WOW sin egen beta side hadde jeg god grunn til å stole på d! Klokkeslett var ikke nevnt! Men stemmer sikkert det du sier da.. sorry! Endret 7. september 2004 av Dj Frost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå