Tåkefyrste Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) September 1, 2004World of Warcraft Stress Test Beta Set to Begin The World of Warcraft stress test beta is just a day away. Hundreds of thousands of gamers applied for the stress test this past week, and FilePlanet was up to the task, issuing over 100,000 accounts and providing the stress test beta client for download. With the signups and downloads complete, we are just about ready to welcome these gamers into World of Warcraft for the very first time. Starting tomorrow, September 2nd at 12:00 noon PDT, stress test beta participants will be able to create their World of Warcraft accounts and begin playing the game. Their participation will help us optimize our account-creation and server infrastructure, and enable us to deliver the best online experience possible when the game launches later this year. We want to thank everyone who applied for the stress test beta, and we look forward to seeing the new testers online tomorrow when the stress test beta starts. Må vel kanskje innrømme at jeg gleder meg litt, kommer til å sitte klar til testen starter. Får bare håpe at serverne tåler det massive presset Endret 4. september 2004 av apollox Lenke til kommentar
purpledonkey Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 :D:D:D:D:D sikker på det er 21.00? trodde det var 20.00 jeg.... uansett dritfett! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er vel 21.00 er det ikke? Gleder meg! Har dere fått noe mail enda om hva dere skal gjøre? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Jeg har fått mail, men får forbidden på den signup siden... ser den jeg er fra norge kanskje? har key og selve spillet EDIT: Hører at de fra amerika har samme problem Endret 2. september 2004 av rulleguru Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Denna stress testen var bare for nord amerikanere, var det ikke så? Leste det på Fileplanet i alle fall. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jo, men da den ble annonsert sto det ikke noe om det, og jeg fikk lastet ned... En time etterpå skrev de at det var for nordamerikanere... så jeg håper på det beste Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hva er så fett med å stress-teste i alle tilfeller? Hensikten med hele greia er jo å overkjøre serveren (eller prøve ihvertfall) for at utviklerne kan optimalisere systemet til det er klart for offisielt slipp. Hvis dere tror dere skal få oppleve stabile forhold så må dere nok moderere forventningene litt. Da blir dere ihvertfall ikke skuffet og frustrerte... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Hva er så fett med å stress-teste i alle tilfeller? Hensikten med hele greia er jo å overkjøre serveren (eller prøve ihvertfall) for at utviklerne kan optimalisere systemet til det er klart for offisielt slipp. Hvis dere tror dere skal få oppleve stabile forhold så må dere nok moderere forventningene litt. Da blir dere ihvertfall ikke skuffet og frustrerte... ok, jeg skal iallefall nyte hvert sekund. Serverkrasj eller ikke Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Noen som komemr inn på siden som stod i mailen? Jeg fikk 403 error om tilgang osv. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 jeg har startet spille, funker smertefritt.. moro Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 nydelig! Deilig spill. Nesten ikkje lagg og Litt for mange folk på serverene nå da men Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 ja dette spillet er uten tvil det beste jeg noengang har spilt. helt utrolig Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det jeg har merket med MMORPGer tidligere er at de ofte virker veldig buggy selv om europeiske servere, mens selv stresstesten av WoW på amerikanske servere føles så smooth at det er en fantastisk opplevelse å spille Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Så dere fikk altså spilt det? Lastet ned fra Fileplanet? Var den ikke kun for amerikanere allikevel? Faen... Ikke mulig å få plass lenger nå, eller hva? Da MÅ jeg ivertfall ha info til hvordan å få startet det! Endret 3. september 2004 av KompleX Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Funker fett dette! Stabilt og laggfritt! Ikke så imponert foreløbig, men får se hva jeg syns etter stress testen er over den 9. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvor finner du denne "Stress-testen"? Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Du fant den på Fileplanet.com til i går, da sign-ups for stresstesten ble "closed". Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Noen som gidder å hoste den? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 ok, jeg spiller som tidligere nevnt WoW stresstest for tiden, og tar dermed en del screenshots... Hvis noen er interessert i å se nogenlunde hvordan spillet utarter seg, så er det bare å klikke seg inn her: http://home.no.net/apollox/images/WoWstresstest/ Jeg er Arernilion, NE Druid i guildet Strength & Honour woot, lvl 12 nå Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Fyfaen for et utrolig polert deilig spill. Jeg vil ikke si det har noe nytt, men herregud jeg nyter hver eneste sekund! Til de som klager på grafikken, så kan jeg bare konkludere med at de ser kun på det rent teknisk. Blizzard er noen trollmenn hva atmosfære angår! Om grafikken ikke er cutting edge teknisk sett så passer den utmerket til formålet. Stilarten er noe helt for seg selv. Har prøvd alle forskjellige byene og alle har helt forskjellig atmosfære som passer de forskjellige rasene. Er det andre enn meg som ble forbløffet over at de ikke har sluppet dette spillet enda? Jeg mener - med tanke på hvordan alle andre mmorpg har vært ved launch så virker WoW milevis foran allerede i beta, selv om den liksom nærmer seg slutten. Nei, jeg kan ikke si nok bra om WoW og Blizzard. Jeg trodde mine MMORPG dager var over, etter å ha prøvd absolutt alt annet, men WoW virker som blir redningen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå