Paddington Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg har NGT, men problemet er at vi er fucked anyway. Hvis alle skifter fra telenor på grunn av deres arroganse, krever de bare mer for leie av kobberet til tredjepartsleverandører. *Kobber til staten (m/ansvar for å bygge ut) *Reell konkuranse i markedet Lenke til kommentar
Sky Lord Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Joa, det er sant at mange av de leier. Tror nextgentel graver selv? Er ikke sikker, men uansett er det en boikott av telenor. Si at du betaler 400 spenn for en linje da. Så går f.eks 100 av dem fra "ronalds brebådndselskap" til telenor for leie av linjer. Men de resterende 300 går til ronald så ha de kan opprettholde kvaliteten på serverene sine. I motesetnig til telenor som tar alle !!800!! selv :wink:) Var kanskje litt usakelig det her, men dere skjønner tankegangen vel? Lenke til kommentar
Anders20 Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Nexgentel leier. ALLE har leie av kobberet til Telenor. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 13:46, Sky Lord skrev:Joa, det er sant at mange av de leier. Tror nextgentel graver selv? Er ikke sikker, men uansett er det en boikott av telenor. Si at du betaler 400 spenn for en linje da. Så går f.eks 100 av dem fra "ronalds brebådndselskap" til telenor for leie av linjer. Men de resterende 300 går til ronald så ha de kan opprettholde kvaliteten på serverene sine. I motesetnig til telenor som tar alle !!800!! selv :wink:) Var kanskje litt usakelig det her, men dere skjønner tankegangen vel? Nextgentel leier. Alle selskap leier av Telenor for ADSL. Prisen er 160,-/mnd per abb. Til sammenligning tar Telia 40,- i Sverige for det samme. At ADSl ikke er lønnsomt for Telenor slik prisene er satt i dag, er den største løgnen de noen gang har kommet med. Mye vil ha mer, og Telenor er værst. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 13:51, JohnnyKnoxwille skrev: Quote: Den 2002-05-09 13:46, Sky Lord skrev: Joa, det er sant at mange av de leier. Tror nextgentel graver selv? Er ikke sikker, men uansett er det en boikott av telenor. Si at du betaler 400 spenn for en linje da. Så går f.eks 100 av dem fra "ronalds brebådndselskap" til telenor for leie av linjer. Men de resterende 300 går til ronald så ha de kan opprettholde kvaliteten på serverene sine. I motesetnig til telenor som tar alle !!800!! selv :wink:) Var kanskje litt usakelig det her, men dere skjønner tankegangen vel? Nextgentel leier. Alle selskap leier av Telenor for ADSL. Prisen er 160,-/mnd per abb. Til sammenligning tar Telia 40,- i Sverige for det samme. At ADSl ikke er lønnsomt for Telenor slik prisene er satt i dag, er den største løgnen de noen gang har kommet med. Mye vil ha mer, og Telenor er værst. var d ikke 168 telenor og telia 53Kjetil Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 NextgenTel betaler ca 70 kr mindre for leie av linjer til telenor for de som allerede har telefonlinje (aktiv) utenom adsl abb. Lenke til kommentar
Rabalder Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg har sagt farvell til Stjelenor. De er **** sylte meg totalt på tyttebærtur, som vanlig. Jeg er ferdig med bindingstiden, og har nå bestillt overgang til Bluecom, og jeg anbefaler flere å skifte leverandør. Her kan dere alle legge inn deres signatur i en underskriftskampanje mot Stelenors nye prissystem. Der er nå ca 17.000 underskrifter. http://www.petitiononline.com/00132/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå