P-in-P Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er det noen som husker hva den huleboerserien som gikk på TV2 før heter? Tror den ble sent på Go Elg med Jan Erik! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Husker den ja! Genial serie! Noen som husker hva den het? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Var vel på nrk go elg var... Husker ikke navnet på serien, husker bare at jeg synes den sugde. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er det "Det var en gang et menneske" dere mener? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Det er mulig at den startet med at "det var en gang et menneske", ja! Tror også at navnet på serien begynte på G... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det gikk en serie som het "Det var en gang et menneske" for mange år siden. http://home.online.no/~kgroenn/menneske/ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Nei, nei og atter nei! Det er nok ikke den desverre Den serien jeg mener er det tilbakestående huleboere som driver med relativt grov humor! Den serien du linket til var vel et slikt program som gikk det? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Det gikk en serie som het "Det var en gang et menneske" for mange år siden. http://home.online.no/~kgroenn/menneske/ Hvis det var den, så var det en annen jeg tenkte på som jeg mente sugde. Edit: var visst ikke den nei. Endret 2. september 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 vet det var noe som het grogs eller no. Var hulefolk, i leire, gammel mann med langt skjegg og klubbe, tilbakestående unger osv, og ei sint kjerring til mor. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Takker Jo, det er nok den jeg tenker på ja! Nå skal det søkes på Kaza her ja Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Gogs Der er navnet og link til side om det. Edit: Dobbelt med http på link Endret 2. september 2004 av agony Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Gogs Der er navnet og link til side om det. Gogs Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 agony - Du er min helt Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Husker den serien. Den var genial. Samme med Go Elg. Beste programmet på lenge... Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 agony - Du er min helt Hihi, tenkte så det knakte, og det var fare for overheting av hjerneceller, men det kom da til slutt. Hater når det er sånne ting jeg skal vite godt. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Åååå Linken funket ikke Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er ikkenoe verre enn at du søker etter gogs i google f.eks, evt legge med tv show eller children show f.eks Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Har nettopp gjort det, men jeg finner ikke noe sted jeg kan få lastet den ned no: Endret 2. september 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Da admins her ikke liker at vi snakker om sånt, kan jeg bare si at du finner det sikkert via Direct connect, bittorrent eller lignende. Evt på dvd på nett eller hos den lokale forhandler. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Finner det ikke på Kaza, men det kan vel ikke ha så mye å si om vi snakker om nedlasting av en såpass gammel serie? Men, men får vel nesten høre med dem da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå