torech Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Har akkurat kjøpt meg digital kamera og syntes det å ta bilder ble moro igjen, her er et kvelds/natt bilde jeg ble litt fornøyd med. Hva syntes dere, fungerer vinkelen eller burde jeg holdt kameraet rett? Endret 1. september 2004 av torech Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Den skolen er et vakkert syn. Samme hvordan kameravinkel man tar bilde av den i. Endret 2. september 2004 av morcan Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Synes den hesten ødelegger bildet litt. Tror jeg forstår hva du prøver å få til, men jeg synes ikke du har lykkes helt. Jeg ville forsøkt å ta et bilde av hele bygget(festingen) for å få et litt mer massivt inntrykk. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ja, få vekk hesten - så snart som mulig. - Enten så gir du den masse lys - sett opp en lyskaster. - Og tar bilde, slik at du får den med. Eller så lar du den ikke stå foran bygget. Fordi det ble ikke noe særlig fint. Hmm, vel, vekk med hesten uansett - komposisjonen var ikke pen slik. Var forsåvidt et greit bilde ellers. - Utenom hesten :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå