Gå til innhold

Er Doom3 egentlig skremmende?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs om du tror det er spennende eller ikke, sitter du å kjeder deg mens du spiller fordi du har hørt masse dårlig kritikk om det, blir det ikke spennende. Men slå av alt lys rundt deg, sett på sorround annlegget på full guffe og spill midt på natta, og ikke tenker på kritikken. Da blir det helt jævlig, tro meg. Det er sikkert flere som er enig med meg i det.

PS: Ha et par RED BULL stående ved siden av, skulle du tilfeldigvis slokne litt. Tviler på det! :D

Lenke til kommentar

Doom 3 finnes ikke skummel, neeeeeida, finnes ikke skremmende for store sterke menn som meg.

Er overstående sant? Nei, er verdens verste pingle når det kommer til Doom 3. Må drive med Yoga og pusteøvelser for å få ro i meg, både før og etter spillingen.

Ja, DOom 3 er skremmende saker ja ;)

Lenke til kommentar
doom er ikke slik at man brøler etter hjelp, men det er en konstant ubehagelig følelse, og skvettescener nå og da

Hmmm... jeg skvetter ikke så mange ganger, men blir sånn oftest redd når de monstrene kommer. Tørr ikke spille mer altså :blush:

Har sikkert ikke kommet gjennom halve spillet engang

Lenke til kommentar

Hahaha. Han var skikkelig skvetten. :!:

Doom3 skummelt? Ja absolutt, men jeg løp mer framover enn bakover, og likte godt tempoet i spillet. Det er spill som var enda skumlere: Systemshock2, Alien V Predator1 or Undying for å nevne noen. Men Doom3 er et skikkelig flott spill. :love: Vakkert rett og slett.

Lenke til kommentar

Syns Doom3 bare var kjedelig jeg.... synd egentlig, jeg hadde virkelig gleda meg til dette spillet. Har veldig lite å utsette på spillet når du tenker på hvor gjennomarbeidet det er, grafikk, lyd, kontroller, lite bugs, alt er perfekt som et actionspill, men som skrekkspill funker det ikke. Skal innrømme at jeg skvatt innimellom, men den slags skrekk funker ikke i lengden. Psykologisk skrekk derimot, det er tingen ;) Skal spille Silent Hill 4 i morgen. Det er skrekkspill det (hvertfall de tidligere spillene)!

Edit: kom på sistebossen. ikke skummel, men det er en av de råeste bossene jeg noengang har drept :D

Endret av Janock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...