oyvjak Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Tja. Se selv. Klipp 1 Ca. 13mb. Klipp 2 Ca 46mb. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Vel min personlige mening...gjentar PERSONLIGE mening. Var at Doom3 var utrolig skuffende. Fantes ikke skremmende så forutsigbar som en kasse appelsiner, alle er orange og runde....ohh see et mørkt hjørne, tør vedde på at det er noe der...eller denne gangen er mørk her kommer det sikkert noe foran eller bak....oi gå opp en/ned en trapp tør vedde på at noe kommer ut fra trappa, det er jo mørkt bak den. Så utrolig ensformig, grafikken er bra, men gjennspillbarheten er lik 0 for min del. Kasta hele greia etter å ha spilt igjennom 300 spenn rett i..... Det som er skremmende er når du ser en trailer komme mot deg i 100 km/t og ser at sjåføren har sovnet og du har ikke no sted å kjøre og fronten på panseret forsvinner under hengeren på traileren da du har tatt den vurderingen at grøfte må nesten være bedre enn front mot front. Og kan gå ut av bilen etterpå uten en skramme....da er det INGEN ting som skremmer deg Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Filmene bare hakker hos meg... Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Bare film nr 1 funka her. Den var dritlattis:D hehe. Var litt som han første gangen jeg spilte det jeg også, men etterhvert som jeg fant ut hvor forutsigbart det var så ble hele spillet kjedelig... Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Synes ikke det var veldig skremmende. Mulig jeg er kallibrert . Har ikke synes noen dataspill har vært skremmende siden HalfLife Uplink demoen ble frigjort. Var vel ca. 8 år. Et av de første spillene jeg spilte med "god" grafikk . 130 i puls. Litt skuffet. Hadde liksom hørt at det var så skummelt så spilleren ikke tørte å legge seg. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Og dette hadde hva å gjøre med overklokking/relaterte emner? Vi har et eget spillforum... Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 JEG syntes doom3 var kongelig! Skrudde av ALT av lys, og fyrte lyden opp på max etter at jeg hadde kobla stor subben til! låver deg... dette skuffa meg ille litt en gang når jeg fyrte det opp på storskjermen min, og systemet på fullt volum Måtte slutte av fordi jeg hadde problemer med å fortsette! Kan være bare meg, men jeg LIKTE doom3... 1280x1024 oppløsning på fin quality... ting SÅ pent ut, og de sprang ut fra alle hjørner! kan TRO jeg var glad i lommelykta! -mamazboy- Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 For å øke vanskelighetsgraden og utfordringen er det bare å tømme 6-8 halvlitere øl i hodet Synes det var greit nok, har spillt det lite pga for svak PC, men det jeg har sett har bra lyd god grafikk og bra spillbarhet, kanskje litt mye vimsing frem og tilbake. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) tror egentlig at de fleste av oss er blitt ganske immune mot å bli skikkelig skremt av spill.. synd egentlig.. mister liksom litt av følelsen det er å spille et "skrekk"-spill.. husker hvordan det var å spille doom 2 når jeg var mindre.. aldri hatt så høy puls tror jeg likevel syns jeg doom3 er utrolig bra.. hvor skremmende det er kommer egentlig an på hvor mye du lever deg inn i det.. skal du leke tøff og forutsi alle muligheter blir det ikke noe gøy husker spesielt en scene.. ikke mye action.. bare psykologisk.. du kommer inn på badet.. masse mørke hjørner og et stort speil langs veggen.. selvfølgelig snur du deg mot speilet, sant? gøy å se seg selv! Men akurat idet du gjør det kommer en kar ut av mørket rett bak deg.. fy f*** som jeg skvatt Endret 3. september 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 tror egentlig at de fleste av oss er blitt ganske immune mot å bli skikkelig skremt av spill.. synd egentlig.. mister liksom litt av følelsen det er å spille et "skrekk"-spill.. husker hvordan det var å spille doom 2 når jeg var mindre.. aldri hatt så høy puls tror jeg likevel syns jeg doom3 er utrolig bra.. hvor skremmende det er kommer egentlig an på hvor mye du lever deg inn i det.. skal du leke tøff og forutsi alle muligheter blir det ikke noe gøy husker spesielt en scene.. ikke mye action.. bare psykologisk.. du kommer inn på badet.. masse mørke hjørner og et stort speil langs veggen.. selvfølgelig snur du deg mot speilet, sant? gøy å se seg selv! Men akurat idet du gjør det kommer en kar ut av mørket rett bak deg.. fy f*** som jeg skvatt hehehe, låver deg jeg gjorde ALT jeg kunne for å leve meg MEST MULIG inn i det! ikke snakk om noe "lett" vansklighets grad hær i gården! -mamazboy- Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 uten ducttape modden, trur jeg ikke jeg hadde hatt nerver til å spille det.. mer konge spill har jeg ikke spilt på lenge.. gleder meg sykt til høstferien.. co-op multiplayer til dere som whiner: STFU! doom3 er jo konge!! prøv å finn det positive å lev deg inn i det, og ikke bare det negative.. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hadde hørt at å spille Doom 3 skulle være en skummel opplevelse, men må desverre si meg temmelig skuffet på dette området. Ellers har jeg lite å klage på. Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 han som spilte DOOM 3 var jo et nervevrak ....gleder meg til flere av disse filmene kommer!! Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Vel min personlige mening...gjentar PERSONLIGE mening. Var at Doom3 var utrolig skuffende. Fantes ikke skremmende så forutsigbar som en kasse appelsiner, alle er orange og runde....ohh see et mørkt hjørne, tør vedde på at det er noe der...eller denne gangen er mørk her kommer det sikkert noe foran eller bak....oi gå opp en/ned en trapp tør vedde på at noe kommer ut fra trappa, det er jo mørkt bak den. Så utrolig ensformig, grafikken er bra, men gjennspillbarheten er lik 0 for min del. Kasta hele greia etter å ha spilt igjennom 300 spenn rett i..... Det som er skremmende er når du ser en trailer komme mot deg i 100 km/t og ser at sjåføren har sovnet og du har ikke no sted å kjøre og fronten på panseret forsvinner under hengeren på traileren da du har tatt den vurderingen at grøfte må nesten være bedre enn front mot front. Og kan gå ut av bilen etterpå uten en skramme....da er det INGEN ting som skremmer deg i hvilket spill er den traileren som kommer mot det og greier? Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) uten ducttape modden, trur jeg ikke jeg hadde hatt nerver til å spille det.. mer konge spill har jeg ikke spilt på lenge.. gleder meg sykt til høstferien.. co-op multiplayer til dere som whiner: STFU! doom3 er jo konge!! prøv å finn det positive å lev deg inn i det, og ikke bare det negative.. enig i att doom er bra, men det er ikke noe problem med nerver men grafikk og oppsettet på spillet er topp etter min mening. ps jeg blir skræmt når spill begyner og hakke jeg Endret 15. september 2004 av jan.ata Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Min personlige mening: Doom 3 er det skumleste og mest nervepirrende spillet jeg noensinne har hatt gleden av å spille. Siterer fra coveret: Doom 3 is i terrifying sci-fi horror game experience. It is not recommended for the cowardly or the faint of heart. However, for those who dare to face Doom 3 the way it was intended: Lock your door, turn off the light and turn up the sound. Enjoy Doom3 Men til tross for dette blir det veeeldig forutsigbart etter hvert. Men alt i alt, en meget god actionopplevelse. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 forutsigbart etterhvert ja, men likefult en himmelsk nevrotisk og paranoid opplevelse liker sælig godt de sære opplevelsene du får underveis, som når graviteten plutselig forandrer seg, eller du ikke klarer å bevege deg mens monstere spawner rett forran deg i noe som minner om sataniske ritualer.. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 liker sælig godt de sære opplevelsene du får underveis, som når graviteten plutselig forandrer seg, eller du ikke klarer å bevege deg mens monstere spawner rett forran deg i noe som minner om sataniske ritualer.. Tatt i betraktning avatarn din så finner jeg det ikke rart at du liker satansymbolikken Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 hehe! hadde jeg funnet en like kul Tors hammer, så hadde jeg bytta ut pentagrammet, men med tanke på spillet, la oss bare si at det gjør seg? passer liksom inn.. "i know the devil is real, i buildt his cadge" moahaha.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ikke så skremmende som jeg hadde trodd, men allikevel kjempeskummelt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå