Gå til innhold

verbatim dvdr og covers

RSR

Anbefalte innlegg

Leter etter billige verbatim dvd-+r.

Og svarte (orginale dvd) covere, fant til 2,75 på www.pxp.no.

Men mener det er for dyrt (har sett det i england til ca 1,20) bare det at de ikke sender til Norge!

noen forslag til gode linker??

Mvh

Morten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg er medeier i Norwaydisc.no og kan si litt om cover priser:

Spesielt mye under 3 kroner per cover kan man ikke gå hvis man skal ha litt fortjeneste, da å frakte cover er GRISEDYRT! Frakt på cover (stor fysisk størrelse + litt tyngde) kommer ofte på nesten det samme pr cover som det coverene koster :(

1,20 Kr per cover er det coverene koster i innkjøp FØR frakt er lagt til. Så selv om du skulle bestille fra England blir nok frakten så dyr at du fort ville komme opp mot ca 2,50,- per cover med frakt.

Vel, jeg snakker bare ut fra vår erfaring da - men sjekk prisene på cover hos f.eks biltema, clas ohlson - eller komplett for den saks skyld og du vil se at under 3 kroner per cover er relativt rimelig når alt kommer til alt.

Lenke til kommentar
Jeg trodde faktisk Biltema var billige på DVD covere, der koster en 5-pack enkel sort 30kr, 5-pack dobbel sort 40kr.

Har fem stk av de doble til Biltema her, og de er helt ubrukelige. De er helt feil størrelse i forhold til standard-covera som står i hylla mi. Tynnere men lengre, så de stikker ut. De går nok i bøtta når jeg orker gå på skikkelig butikk og kjøpe noe. Har ikke prøvd Clas sine, men Biltema har brukt svenske centimeter når de har regna ut hvordan de skulle se ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...