Bandidos-Pelle Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Ja, hva tror dere om kampen? Jeg tror Norge vinner 1-0. Håper og tror at Norge hevder seg sterkt mot italienerne! Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Norge vinner 2-1 Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Tror ikke Norge kommer til å vinne, tror de taper 3-0. Italia mangler mange gode men har fortsatt veeeeldig mange gode igjen. Pirlo og Gattuso på midten betyr trøbbel for norge. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Sitter du inne med ekstra info vi andre ikke har MacManus? Jeg tenker på avataren din. At Billy Longbutt har slått seg i stortåa og er ute av spill til mandag. Eller keepern har magesjau siden han spiste dårlig pizza forrige uke. Ellerno sånt? Endret 2. september 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Sitter du inne med ekstra info vi andre ikke har MacManus? Jeg tenker på avataren din. At Billy Longbutt har slått seg i stortåa og er ute av spill til mandag. Eller keepern har magesjau siden han spiste dårlig pizza forrige uke. Ellerno sånt? Vet du forresten hvem som var tredjekeeper for Liverpool i sesongen 76/77? Svar: Jamie Butterfinger! Norge har kansje ein liten sjangs, men som sagt før så er Gatusso kjempegod! Totti og Del Piero er jo ute da men... Heia Norge Endret 3. september 2004 av BaX Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 håper at norge tar poeng, men for å være realist. 2-0 til italia. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Norge kan få et tidlig mål, og de kan greie 1-1. I beste fall kan det komme en suser helt på slutten, og vi kan vinne 2-1. Men jeg trur helst det blir 0-0 lenge, før Italias senker oss på slutten.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 1-1, eventuelt 2-1 til italienerne som desverre har blod på tann etter EM. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 2-1 til Norge, Norges siste scoring kommer på en heading fra dødballsituasjon. Italia får trøstemålet sitt på slutten av kampen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Hvorfor er sjansen større for at Rudi starter enn Gamst Pedersen? HVA ER DET FOR NOE? Logikken er...hvor? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Blir fornøyd med uavgjort. Tipper 2 - 2 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 1-1, eventuelt 2-1 til italienerne som desverre har blod på tann etter EM. Perfekt gjettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå