Ol'H Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 spiste d for første gang i tyrkia... d var MYE bedre enn noen jeg har spist i norge! Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Ja, kebaben er stort sett bedre i Tyrkia, men har en større tendens til å gi "bløt avføring"..... Endret 4. september 2004 av [Atomic_Bomberman] Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 De sjappene dere snakker om bruker jo stort sett den samme ekle farsen fra butcher og standardsauser... Gå heller til Torggata der det er masse steder med eget kjøtt, egne dressinger og skikkelige smaker. Marinos anbefales f.eks på det varmeste! a. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Bare fittetryner med alt for store fordommer som ikke spiser kebab. Kebab er godt, skal jeg liksom ikke kunne spise det fordi noen som nødvendigvis ikke er fra Norge har laget den? Det er jo sykt. SYKT! Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Bare fittetryner med alt for store fordommer som ikke spiser kebab. Kebab er godt, skal jeg liksom ikke kunne spise det fordi noen som nødvendigvis ikke er fra Norge har laget den? Det er jo sykt. SYKT! Hva refererer du til? Noen som sa noe om det? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 ' date='05/09/2004 : 15:13'] Hva refererer du til? Noen som sa noe om det? ja, men "henger ikke ut" enkeltpersoner ved navn. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 ' date='04/09/2004 : 13:15'] Ja, kebaben er stort sett bedre i Tyrkia, men har en større tendens til å gi "bløt avføring"..... hmmm... var på byen igår og tok meg en kebab før jeg dro hjem, driter jo krutt i dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå