vanilla ice Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Kommer fra Stavanger. Her går det i "Byens beste kebab" Dritgod kebab, Supeeerb Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Sonny's Kebab!! That's my shop!! smaker godt, ikke SÅ mageødeleggende, og fremfor alt billigere. Sonny savner deg. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Kommer fra Stavanger. Her går det i "Byens beste kebab" Dritgod kebab, Supeeerb Men hvis du ber om å få litt av chilisausen han har under disken... da blir det grining... Jævli sterk den... Endret 2. september 2004 av [Atomic_Bomberman] Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 kebab er kun etende i fylla... Men så mangler vi jo litt seriøse kebab selgere i tromsø da. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 New Beirut ved Eldorado er digg. Vinny's kebab også. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Skal du ha god kebab må du gå på Lett og Mett ved siden av Spaceworld i Storgata. Den røde sausen de har der er sinnsykt god! Etter at jeg hørte om de matforgiftningsepisodene der, så har jeg holdt meg langt unna Kan derimot anbefale Spesialisten (lokalsjappa, billig, 50m unna), Beirut Kebab (den gamle, ikke den nye ved Oslo S), Marino Grill (litt dyrt, veldig "oljeaktig", men godt kjøtt), Grytelokket (kjøttflak, litt sterk, medium pris, men veldig god), og Oslo Kebab & Pizzahus (treg service, utrolig sterk, men meget god). Dette bruker jeg pengene mine på Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 New Beirut ved Eldorado er digg. Vinny's kebab også. Bingo! Hvem f**n er det som tør å utsette seg for kebab'en fra Lett & Mett, smaker så jævla dr*tt Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 New Beirut ved Eldorado er digg. Vinny's kebab også. Beirut er god den, men har blitt dårlig av den så er litt forsiktig. Bislett kebab kan ikke sammenliknes med noe, må prøves! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 New Beirut ved Eldorado er digg. Vinny's kebab også. Beirut er god den, men har blitt dårlig av den så er litt forsiktig. Bislett kebab kan ikke sammenliknes med noe, må prøves! *tenke skremt på hvor mye spenn vi tilsammen har sløst bort der* Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) New Beirut ved Eldorado er digg. Vinny's kebab også. Vinny's er helt grei, men jeg synes at sausen er altfor tykk og smaken varierer kraftig. Men har alikevel klart å brenne bort noen lapper der i løpet av årene. Edit: leif Endret 2. september 2004 av Jerre Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Rullekebaben på Åsane Grill&Pizza er den beste jeg har smakt. Den er sinnsykt god! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Vet ikke hvor lenge de har åpent, men regner med at det er helt til di stenger BTW: Nesbru Kebab rocker allt ! Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 BISLET KEBAB Kjenner to av brødrene som jobber der.. Kåret til beste kabab flere år nå.. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 For de av dere som sørger over at Bislett begynte å stenge klokka 24 på natta... Vel, fortvil ikke.. Det kommer en løsning. Tror ikke jeg har lov til å fortelle hva Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hehe, den løsningen er GENIAL!!!! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Lett & Mett er drit digg.... Beirut ved Eldorado er digg... Shawarma'n nærmere Elvebakken VDG er drit digg.... Vinnies kebab suger! eneste sjappa jeg har blitt dårlig av,etter å ha spist der Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 http://www.kebabguiden.no/ Bislett ligger på 1. plass på topp ti lista... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kebab == Shavarma == Kanskje noe av det beste man får det ass! hva er Shavarma ??? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 de som ikke liker kebab, har kjøpt det på feil sted... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 kebab er for tvilsomt, så det har jeg aldri spist Går heller på mc donalds eller dolly dimples da (den der kebab vognen på torget(i stavanger) ser ekstra tvilsom ut ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå