LilleG Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 LilleG Caling Webcam experts... Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Unødig "Bumping", kun tre timer og du er utålmodig. Les retningslinjene for forumet. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvilket? for 1000 kr kan du få et veldig bra kamera.. hva slags spesifikasjoner vil du at kameraet skal ha hva skal du bruke det til Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Hvilket? for 1000 kr kan du få et veldig bra kamera.. hva slags spesifikasjoner vil du at kameraet skal ha hva skal du bruke det til Over msn. veldig viktig at det har klart bilde, det er alt jeg spørr om Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvilket? for 1000 kr kan du få et veldig bra kamera.. hva slags spesifikasjoner vil du at kameraet skal ha hva skal du bruke det til Over msn. veldig viktig at det har klart bilde, det er alt jeg spørr om kan vel få et for 400 kr med bra bilde har et kamera til 200 kr er helt greit bilde med det Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Hvilket? for 1000 kr kan du få et veldig bra kamera.. hva slags spesifikasjoner vil du at kameraet skal ha hva skal du bruke det til Over msn. veldig viktig at det har klart bilde, det er alt jeg spørr om kan vel få et for 400 kr med bra bilde har et kamera til 200 kr er helt greit bilde med det Skal ikke ha bra bilde. Skal ha perfect bilde Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvilket? for 1000 kr kan du få et veldig bra kamera.. hva slags spesifikasjoner vil du at kameraet skal ha hva skal du bruke det til Over msn. veldig viktig at det har klart bilde, det er alt jeg spørr om kan vel få et for 400 kr med bra bilde har et kamera til 200 kr er helt greit bilde med det Skal ikke ha bra bilde. Skal ha perfect bilde flott kamera litt dyrt men jaja http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121025&cks=SER kameraet du burde kjøpe deg http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112775&cks=SER jeg bare ser på pris da men uansett Kjøp det Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Rockmann: Åssen web cam har du? Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Anbefaler et Logitech QuickCam PRO 4000 . Ha hatt mitt i over 1 år og er strålende fornøyd. Bruker det til Msn/yahoo chat, og bildekvaliteten er meget bra. Krever mye mindre lys en de billige logitech kameraene for å få bra bilde. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Trust 120 SPACEC@M mitt kamera til 200 kr på Computer City Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå