Digitize Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Skal kjøpe kort til brutter'n. Vet noen om en norsk nettbutikk som faktisk har et Geforce 6800 Ultra kort på lager ? Jeg finner ingen nemlig ....... EDIT ; La til info jeg fikk om chipset feil i emnetittel. Endret 3. september 2004 av Digitize Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Har trålet igjennom de fleste nettbutikkene natt og dag i over 1 uke. Så til min glede at www.mpx.no muligens fikk inn Albatron sitt Geforce 6800 Ultra kort idag. Ringte å snakket med en hyggelig selger der vedr. dette. Fikk til min forskrekkelse vite at kortet (ene) er utsatt minimum i 2 måneder. Grunnen for dette skulle være feil på Geforce 6800 Ultra chipset'et som er på disse kortene. Om denne feilen også gjaldt allerede leverte kort kunne han ikke svare på. Hvis dette viser seg å stemme, kan jeg nok belage meg på en lang, lang ventetid. Får håpe dette ikke gjelder samtlige leverandører av Geforce 6800 Ultra kort hos alle de norske nettbutikkene (POV, GainWard, etc.) Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Etter det jeg har forstått så er det pga maskiner som Dell, hp som får kortene først. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Nå leveres Dell maskiner kun med ATI skjermkort, så det må være andre OEM produsenter i så fall som blir prioritert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå