Gå til innhold

core\mem clock på 9600xt? Spørsmål

Zitronballong

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo en 9600 Series vet du. :) Går du inn på advanced settings og adapter skal det stå type. I ditt tilfelle Radeon 9600 XT.

Vet ikke om dette er vanlig default siden jeg har noe fireblade edition eller noe i den duren men mitt er klokket til 325 (650) på minne og 532 på core.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Den oversikten er nok riktig den..

Det er ikke uvanlig at produsentene kan variere noe på spcecs.. særlig på minne som jo er veldig avhengig av minnebrikkene produsenten velger...

Mitt kort tåler f.eks. (relativt) lite overklokking på minne...345(690) er det meste det klarer (stabilt) i alle benchmarks.. klarer dog 580 på core. Til vanlig kjører jeg det på 555/325(650).

Lenke til kommentar
Men jeg har et annet problem her også.

Når jeg går inn i ati tool står det at kortet har en r360 kjerne?? trodde disse bare var til 9800xt?

Har også problemer når jeg kjører 3dmark03 med at bildet flimmrer voldsomt og jeg har grafikkfeil mange steder.

Tror du mener RV360 :) Stemmer ikke det? De problemene i 3d mark, er det lag du mener? Altså at det går veldig treigt i enkelte av testene? Og grafikkfeil, tenker du da på såkalte artifacts?

Lenke til kommentar
Jeg har sapphire radeon 9600xt 128 og har klokket det til 531/327. Jeg får ikke høyere resultat enn 3783. Er dette bra eller dårlig?

Det er vel ikke veldig høyt, men selv om 3dmark 03 er mer skjermkort relatert enn 01 vil maskinen din ha litt å si. Jeg vet ikke hva du har, men jeg fikk i underkant av 4400 med min P4 3ghz, 1024MB minne og ett litt overklokket 9600xt kort. Det skal da sies at jeg så litt tegn til artifacts innimellom så jeg klokket den ned slik at jeg slapp dette og fikk 4200 og noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...