Bryne Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hei Jeg har nå bestemt meg for å kjøpe videokamera. Men jeg har et problem, jeg har overhode ikke peiling på va som er godt. Jeg har i grunnen sett meg ut disse 2: JVC GR-DX57 og Sony DCR-HC85 Hadde sett stor pris på at noen som har peiling ville si hva som er best av disse. Jeg er en gutt på 21år som vil ta med kamera på fester ferier osv, med andre ord det vil bli mye brukt. Men viss dere vet om andre kamera som dere trur vil passe meg bedre så er jeg åpen for forslag iom at jeg ikke kan så mye om det. Har prøvt og finne mye stoff om videokamera men finner ikke så enormt mye alt er bare om fotoaparatt. Håper på hjelp Mvh Gunnar Laland Lenke til kommentar
yngveA Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hei, Planlegger selv å kjøpe videokamera, og er opptatt av kvaliteten på video og ikke stillbilder. Ut fra de to kamerane du har sett deg ut, vil jeg tro at pris på 4-5000 er ditt utgangspunkt. Etter min mening, begynner den brukbare kvaliteten på ca, kr 6500: f.eks: JVC GR D93, som har best vidvinkel på 38mm, stor sensor på 1/4', bra farger og 540 linjers oppløsning. Yngve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå