Gå til innhold

Ny data skjerm

sveggi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vill ha ny data skjerm, mn jeg syns d er litt dyrt, så jeg vurderer Denver DTX1410 på siba som koster 800,- er dette idiotisk? :whistle:

Fint om du kan linke til produktet så folk kan se hva du referer til. Hva bruker du data'n til? Og hvor mye er du villig til å legge i en ny skjerm?

Lenke til kommentar

Det gikk ikke an å legge link til tven :thumbdown:

Her er iallefall spesifikasjonene:

-14” TV

-NTSC Playback

-Pal

-On Screen Display

-Hyperband tuner

-Scartkontakt

-Tekst-TV

-Fjernkontroll

Jeg bruker dn til litt spill, mest surfing på internett, å veldig mye film titting.

Jeg vil bruke ca 1000 kr tror jeg, er ikke så nøye med dyr å super god skjerm, jeg er ikke noen data entusiast som skal ha det beste, bare det er god kvalitet på bildet, vill d være dritt bilde med en s-vhs kabel? bra bilde er det viktigste.

post-23-1094072992_thumb.jpg

Endret av sveggi
Lenke til kommentar
Det gikk ikke an å legge link til tven  :thumbdown:

Her er iallefall spesifikasjonene:

-14” TV

-NTSC Playback

-Pal

-On Screen Display

-Hyperband tuner

-Scartkontakt

-Tekst-TV

-Fjernkontroll

Jeg bruker dn til litt spill, mest surfing på internett, å veldig mye film titting.

Jeg vil bruke ca 1000 kr tror jeg, er ikke så nøye med dyr å super god skjerm, jeg er ikke noen data entusiast som skal ha det beste, bare det er god kvalitet på bildet, vill d være dritt bilde med en s-vhs kabel? bra bilde er det viktigste.

Det er en skjerm du skal ha? Eller en TV? En TV engner seg svært ¨årlig til annet enn å se film på

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
Jeg vill ha ny data skjerm, mn jeg syns d er litt dyrt, så jeg vurderer Denver DTX1410 på siba som koster 800,- er dette idiotisk? :whistle:

Denver DTX1410 er IKKE en dataskjerm men en 14" TV. (Men det visste du selvsagt) Dette egner seg som sagt ikke veldig bra til dataskjerm selv om det er mulig å bruke den som det.

Hvorfor ikke heller kjøpe seg en billig crt?

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Jeg vet om skjermer, jeg lurte bare på om d ville gå an å bruke dette tv'et. Trenger ikke komme med mer prisforslag, for jeg har sitt på mangen alternativer.

Det var bare om d ville gått greit å brukt dette tv som en dataskjerm, hadde vert greit med tv i samme rommet som dataen.

Blir det helt dritt bilde, sånn det kommer til å være helt forferdelig å sitte å se på eller spille på fra ca 60 cm avstand?

Lenke til kommentar
Jeg vet om skjermer, jeg lurte bare på om d ville gå an å bruke dette tv'et. Trenger ikke komme med mer prisforslag, for jeg har sitt på mangen alternativer.

Det var bare om d ville gått greit å brukt dette tv som en dataskjerm, hadde vert greit med tv i samme rommet som dataen.

Blir det helt dritt bilde, sånn det kommer til å være helt forferdelig å sitte å se på eller spille på fra ca 60 cm avstand?

kort fortalt: ja

Lenke til kommentar

denne skjermen vil ej anbefalle eller en hansol 920d :yes:

prisen er 1500 på den me link..

ca 1800 på 920d. 19"

hansol 920d er en utmerket god skjerm.. har en selv betalte 2000-2100 for den for litt over et år siden..

minuset med skjermen er at den er ekstremt tong.

bruker du å dra på lan er ikkje ditte skjermen for dej :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...