sveggi Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg vill ha ny data skjerm, mn jeg syns d er litt dyrt, så jeg vurderer Denver DTX1410 på siba som koster 800,- er dette idiotisk? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg vill ha ny data skjerm, mn jeg syns d er litt dyrt, så jeg vurderer Denver DTX1410 på siba som koster 800,- er dette idiotisk? Fint om du kan linke til produktet så folk kan se hva du referer til. Hva bruker du data'n til? Og hvor mye er du villig til å legge i en ny skjerm? Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Det gikk ikke an å legge link til tven Her er iallefall spesifikasjonene: -14” TV -NTSC Playback -Pal -On Screen Display -Hyperband tuner -Scartkontakt -Tekst-TV -Fjernkontroll Jeg bruker dn til litt spill, mest surfing på internett, å veldig mye film titting. Jeg vil bruke ca 1000 kr tror jeg, er ikke så nøye med dyr å super god skjerm, jeg er ikke noen data entusiast som skal ha det beste, bare det er god kvalitet på bildet, vill d være dritt bilde med en s-vhs kabel? bra bilde er det viktigste. Endret 1. september 2004 av sveggi Lenke til kommentar
Steffen2 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 HVorfor ikke kjøpe den ? https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?sprog...47&varenr=54983 Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Fin den, men dn andre var tv også, som er litt greit, så jeg lurer egentlig bare på om det er noe å satse på? er ikke intressert viss det blir dårlig bilde. Vill det virke mye dårligere en ein vanlig dataskjerm? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Det gikk ikke an å legge link til tven Her er iallefall spesifikasjonene: -14” TV -NTSC Playback -Pal -On Screen Display -Hyperband tuner -Scartkontakt -Tekst-TV -Fjernkontroll Jeg bruker dn til litt spill, mest surfing på internett, å veldig mye film titting. Jeg vil bruke ca 1000 kr tror jeg, er ikke så nøye med dyr å super god skjerm, jeg er ikke noen data entusiast som skal ha det beste, bare det er god kvalitet på bildet, vill d være dritt bilde med en s-vhs kabel? bra bilde er det viktigste. Det er en skjerm du skal ha? Eller en TV? En TV engner seg svært ¨årlig til annet enn å se film på Endret 1. september 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Jeg vill ha ny data skjerm, mn jeg syns d er litt dyrt, så jeg vurderer Denver DTX1410 på siba som koster 800,- er dette idiotisk? Denver DTX1410 er IKKE en dataskjerm men en 14" TV. (Men det visste du selvsagt) Dette egner seg som sagt ikke veldig bra til dataskjerm selv om det er mulig å bruke den som det. Hvorfor ikke heller kjøpe seg en billig crt? Endret 1. september 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 www.komplett.no , gå under skjermer og 17" CRT... der får du en rimelig skjerm... ca 1500 kroner. det er ikke så altfor mye for en bra 17" CRT Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Jeg vet om skjermer, jeg lurte bare på om d ville gå an å bruke dette tv'et. Trenger ikke komme med mer prisforslag, for jeg har sitt på mangen alternativer. Det var bare om d ville gått greit å brukt dette tv som en dataskjerm, hadde vert greit med tv i samme rommet som dataen. Blir det helt dritt bilde, sånn det kommer til å være helt forferdelig å sitte å se på eller spille på fra ca 60 cm avstand? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg vet om skjermer, jeg lurte bare på om d ville gå an å bruke dette tv'et. Trenger ikke komme med mer prisforslag, for jeg har sitt på mangen alternativer. Det var bare om d ville gått greit å brukt dette tv som en dataskjerm, hadde vert greit med tv i samme rommet som dataen. Blir det helt dritt bilde, sånn det kommer til å være helt forferdelig å sitte å se på eller spille på fra ca 60 cm avstand? kort fortalt: ja Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 ok, da driter jeg i d Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 denne skjermen vil ej anbefalle eller en hansol 920d prisen er 1500 på den me link.. ca 1800 på 920d. 19" hansol 920d er en utmerket god skjerm.. har en selv betalte 2000-2100 for den for litt over et år siden.. minuset med skjermen er at den er ekstremt tong. bruker du å dra på lan er ikkje ditte skjermen for dej Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå