Gå til innhold

Doom 3 klikker. 3D kort gåent?

Anbefalte innlegg

Er ikke sikker når dette begynte, men i det siste virker ingen spill på PCen min lenger. Det som skjer er at etter 1-2 minutter hopper spillet enten ut til windows eller jeg får en feilmelding om at .exe fila har utført en ulovlig operasjon. Noen ganger kommer det også andre feilmeldinger.

Jeg har de nyeste driverene.

Det jeg først gjorde var å kjenne på 3D kortet. (Et GForce 4 TI 4200), dette kortet var veldig varmt. (Jeg brente meg på det). Nå er jeg ikke sikker på hvor varme 3D kort skal være, men uansett tok jeg det ut, tok vekk viften, tok vekk den gamle kjølepastaen, satte på ny Arctic Silver og satte alt sammen igjen. Desverre hjalp ikke dette en døyt.

Nå har jeg begynt å tro at kanskje hele kortet har sakt takk for seg. Men før jeg kjøper et nytt et lurer jeg på om dere har noen andre forslag til hva feilen kan være.

Her følger med en feilmelding jeg får i Doom 3 etter ca. 2 minutter spilling.

doom3.jpg

Håper det er noen som har noen ide om hva det kan være. (Skulle gjerne ha spilt Doom 3 )

På forhånd takk for hjelpen.

NOTE: Dette ble postet på "Forum -> Spill -> Spørsmål og svar - PC". Er litt usikker på hvor det rette stedet er å spørre. Venligst slett det som er postet feil.

Endret av fatsheep
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk samme beskjed når rammen min var fucked... kjør memtest.

Datt ut i alle spill som krevde litt minne... maskinen kunne og helt uten videre restarte.

Hmm. Har merket det et par ganger, men det er ikke ofte at den bare slår seg helt av. Skal teste memtest. Synes bare det er litt rart at alt virket før, men RAM brikker kan vel slutte å virke de også :p

Lenke til kommentar

Jeg fikk det problemet også, ingenting feil med PC'n. Det var vel og merk med en nedlastet Doom 3 jeg brukte mens jeg ventet på det jeg allerede hadde betalt og bestillt fra Elkjøp. Da jeg la inn det orginale spillet startet det med en gang.

Skal ikke si hvor stabilt det var for det kræsjet i hytt og pine både ved å låse seg og ved å miste lyden... Har "lagt det på hyllen" til det kommer patch eller jeg får meg bedre 3Dkort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...