Xvani Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hei, jeg får ikke IRC klienten i Opera til å virke. Jeg har forwardet porter i NAT, og ingen firewall er enablet. Når jeg lister rooms og refresher finner jeg 0 rooms.. Hva kan være galt? hva er den offisielle hw.no kanalen igjen? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 ingen som vet den offisielle hw.no kanalen en gang? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hadde samme problem som deg. Løsningen (tror jeg) var å gå inn på Account Properties, velge Server-taben. Her står det en liste over servere. Fjernet alle utenom oslo1.no.eu.undernet.org (den jeg skulle bruke). Etter dette fungerte det av en eller annen grunn. Denne løsningen fungerte på begge min maskiner, så prøv ihvertfall. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Det funka faktisk.... teit a gitt..... Tusen takk! Lenke til kommentar
merkur Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 #hw.no @ UnderNet tror jeg IRC kanalen er... Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 harware.no @quakenet hw.no @ quakenet harware.no @E Fnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå