Slazenger Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hey hey alle sammen jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny cpu vifte den gamle jeg har nå er ikke i det sprekeste lage cpuen min ligger nå på ca rundt 80 grader :S ikke bra så nå skal jeg kjøpe meg en ny, men jeg lurer på om det finnes et gratis program som gjør at jeg kan fyre opp volten OSv få så se om jeg klarer og fyre ned Tempen. Mvh Slazenger Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hey hey alle sammen jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny cpu vifte den gamle jeg har nå er ikke i det sprekeste lage cpuen min ligger nå på ca rundt 80 grader :S ikke bra så nå skal jeg kjøpe meg en ny, men jeg lurer på om det finnes et gratis program som gjør at jeg kan fyre opp volten OSv få så se om jeg klarer og fyre ned Tempen. Mvh Slazenger Tenker du å klokke når du er i os? Ellers kan du bare gjøre det i bios! (ps: det funker ikke å fyre opp cpu får å få ned tempen. ) Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Nei nei men jeg kan ikke gjøre noe i bios prøver å update men får det ikke til har postet en lit lenger nedenfor angående bios men jeg så et programm som hetter innovacontrol sån du kunne se å stille wa og sånt Lenke til kommentar
Dumbo002 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 sikker på at du har montert på vifta riktig. eneste gangen CPU'en min var så varm var fordi kjøleren ikke kom borti CPU'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå