akinesia Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hei, har problem med å konfiguere skikkelig dette programmet. Problemet oppstår når jeg skal teste port 6881, får da en feilmelding der det står: Tester port 6881 ... NAT-feil Rekner med at jeg skal åpne porten, men vet ikke kosn man gjør dette.... håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hei, har problem med å konfiguere skikkelig dette programmet. Problemet oppstår når jeg skal teste port 6881, får da en feilmelding der det står: Tester port 6881 ... NAT-feilRekner med at jeg skal åpne porten, men vet ikke kosn man gjør dette.... håper noen kan hjelpe meg Har du router med brannmur må du åpne der, har du kun software brannmur må du muligens stille inn rettigheter til Azureus der. Fortell oss hva du har så blir det lettere å hjelpe Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) har router med brannmur ja..... Laster ned men det går veldig sakte Endret 1. september 2004 av akinesia Lenke til kommentar
denon84 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 det kommer litt an på hvilken bredbånds leverandør du har...har selv nexgentel! det fleste har vel en endrings web hvor du kan gå inn og konfigurere routeren... Lenke til kommentar
talisar Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Det kommer vel mer an på hva slags router du har da:) Fortell hva slags router du har så kan 100% sikkert noen fortelle deg hvordan du åpner porter på akkurat den. Egentlig tror jeg problemer er at porten ikke er satt opp med Nat da:) Endret 11. september 2004 av talisar Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 prøv med port 2356 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå