Lexuser Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 har tenkt å style en Mitsubishi Lancer(94 modell) Vel, har dere noen tips? (som dere sikkert forstår så har jeg aldri styla bil før ) hva bør jeg ha for å oppnå tøfast utsene, og ka koster ca. det jeg trenger av deler? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har samme type Lancer selv.. Eneste formen for styling jeg har sett til salgs i Norge er det her: http://www.nordicautotech.com/catalog/prod...products_id=122 Koster 14 000 kroner. Syns det er litt i meste laget for min del, og kanskje litt overkill til en 1,6 liters bil. Lenke til kommentar
Lexuser Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 går det ikke ann å bruke UNIVERSALDELER deler også? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Kommer jo ann på hva du vil ha det. Det eneste jeg har funnet i Norge som er spesielt til Lancer 93-96 er det der. Har spoiler på min, men ikke så ekstrem, har den vanlige fabrikmonterte bare, resten er orginalt bortsett fra anlegg og slikt. Endret 2. september 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå