Kenneth Dammyr Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hei Driver å legger ut noe web-opplegg på internett. Jeg vil at andre brukere også skal kunne komme inn å redigere visse filer, men ikke alle. Fant ut at man kan gi "permissons" til Grupper, Alle brukere og kun meg. Men hvordan bruker jeg dette i praksis? Skal jeg gi dem et passord eller... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) ja. edit: evenutelt kan jo en 'anonymous'-bruker slippe å ha passord, men ha veldig begrensede muligheter. Endret 2. september 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Men hvordan gjør jeg dette da? Det skal være veldig enkelt. det er meningen at alle(hvemsomhelst) skal kunne legge inn bilder i en mappe og 3 stykker skal ha tilgang til å legge i nyheter. Her er det snakk om folk som ikke kan mer enn å surfe på internett og Word. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Dette har ingenting programmering å gjøre. Tråden flyttes til "Internett & Nettverk" Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Å ja... Noen i Internett og nettverk som har noe å si da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå