Anders1212 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Noen som vet hvor man kan få tak i genser/t-skjorte med eget trykk til en billig penge? Vi er 5 stk som skal ha! Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har sett at det finnes slike ark som du bare printer ut et bilde på så er det bare å bruke strykejernet og stryke det på. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Bor du i nærheten av en binders butikk kan de gjøre det. De kan iallefal det på binders på forus i Stavanger. Lenke til kommentar
Anders1212 Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Takk for tipsene! Skal sjekke ut alt! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 www.t-skjorter.no kan vel fikse slikt? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Hmm. Skulle gjerne hatt meg en genser med påskriften "Death Metal Sucks.". Noen steder som tar enkeltbestillinger, altså ÈN genser/t-skjorte, uten at det blir for dyrt? Endret 4. september 2004 av HalTan Lenke til kommentar
GTS Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 www.yourstuff.no Bestilte ei t-skjorte derifra. Helt greit igrunn.. Lenke til kommentar
kag Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Yourstuff virket jo å være genialt. Men finnes det virkelig ingen måte å få teksten en vil ha på skjorta, på ryggen? Jeg har så sinnsykt lyst til å lage meg en egen skjorte, men jeg blir seriøst i tvil om jeg har lyst på det hvis jeg er nødt til å ha teksten jeg vil ha med på fronten av skjorten. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hmm. Skulle gjerne hatt meg en genser med påskriften "Death Metal Sucks.". Noen steder som tar enkeltbestillinger, altså ÈN genser/t-skjorte, uten at det blir for dyrt? Kjøp deg påstrykningspapir til printeren din. Da er det bare å lage designet på maskina, printe ut og stryke på. Man får kjøpt det bla. på Claes. Det har nå kommet papir som blir fine på sort tøy også (før var det mulig bare på hvitt tøy). Det holder ganske bra. Ellers kan man jo gå til et trykkeri som driver med slikt slik vi gjorde en gang. Vi fikk laget tre skjorter hvor det stod "Vaginalsex er barnslig. Forenignen for heterosexuell butt-stuking". Brukte den på Kalvøya-festivalen, og ble tilbydt en hel del penger for den, men solgte den ikke. Idèen kom etter et hjertesukk over at det ble alltid ett eller anna damegreier på fylla som førte til bråk og tull. Derfor bestemte vi oss for å lage ei "anti-sjekke-skjorte". Den virka bare delvis.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det har nå kommet papir som blir fine på sort tøy også (før var det mulig bare på hvitt tøy). Ja, jeg vet, men har fremdeles ikke funnet det til kjøp, i hvert fall ikke på Claes. Uansett pleier kvaliteten å bli elendig med "hjemmeløsningen". Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ta turen til Ibox på stord, der fikser dei sånt vertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå