wannabe nerd Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Her har jeg et lite problem. Fått meg anlegg, med Sånn dundrekasse, og det eneste stedet det er mulig å plassere den er rett ved kabinettet. Når jeg fikk den satte den på, vrengte opp allt som vrenges kan. Første jeg hørte var et fofredelig skramlelyd. Fant ut at det kom av at subben dundra så gæli at kabinette dirra som bare det. Plasserte en bamse mellom subben og kabbiset, ble litt bedre, men nå virker det litt skummelt, fordi dundringa forplanter seg ganske volsomt i kabbiset. Er dette ikke helt bra for Pc'n? Eventuelt noen andre løsninger? Irriterende... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Skru den fast til taket? Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Skru den fast til taket? For korte ledninger Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Lavt nede på veggen en plass, kanskje? Evt. kjøp nye ledninger. Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Mulig, finns det sånne forlengelsesledninger til slike videoledninger, vet ikke hva de kalles, ligner på antenneledninger? Endret 1. september 2004 av wannabe nerd Lenke til kommentar
RIP Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Sett spikes under den, hjelper litt det. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 du kan få forlengere til alt, så hvis du kan flytte enten "dundrekassen" eller kabinettet, så gjør det. hvis ikke, kan du plassere kabinettet oppå noen slags gummiføtter, sånn at vibrasjonene ikke forplanter seg til kabinettet så lett. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Skru ned volumet? Pøh, det er for pingler Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Skru ned volumet? Pøh, det er for pingler akkurat Plasserte ei sammenrulla matte under subben, kabbiset må jeg vell ha noe spessielt for siden det er så digert... Ser an litt utover, skramlingen er nesten borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå