Potetdamen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Lillesøster kom hjem fra barnehagen for 2 dager siden og nå har jeg fått de.. mange på magen min å det begynner og kommer i ansiktet.. Er det farlig om jeg får feber i tillegg heller? Bare lurer.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Det er ikke farlig, nei. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 http://www.lommelegen.no/art/art1368.asp Lenke til kommentar
Eilif Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Lillesøster kom hjem fra barnehagen for 2 dager siden og nå har jeg fått de.. mange på magen min å det begynner og kommer i ansiktet.. Er det farlig om jeg får feber i tillegg heller? Bare lurer.. Det er ikke farlig hvis ikke du er gravid eller noe sånt Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Lillesøster kom hjem fra barnehagen for 2 dager siden og nå har jeg fått de.. mange på magen min å det begynner og kommer i ansiktet.. Er det farlig om jeg får feber i tillegg heller? Bare lurer.. Det er ikke farlig hvis ikke du er gravid eller noe sånt hehe,det får vi håpe jeg ikke er! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 AHHHH, ikke kom her og smitt oss også din tullebukk... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har ganske nylig hatt vannkopper. Hvis du tar allergitabletter, klør det ikke! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hadde vannkopper for 4-5 år siden, det er bra, for da slipper man skolen Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Har ganske nylig hatt vannkopper. Hvis du tar allergitabletter, klør det ikke! vell,har en sånn krem hvor kløen blir borte + de tørker ut.. skal teste oh hive litt på før jeg legger meg Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 å fyttig h*lv*tt* som det klør! si meg hva allergitablettene heter nå! Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er det slik med vannkopper som det er med elveblest? for da er det rimelig kjipt å få de på halsen, for da kan de gå innover og kvele deg hvis du er uheldig. Jeg hadde elveblest en dag og først på kvelden ble det gjort noe med for da hadde jeg det over hele meg. (vi fikk beskjed om å ta med til legevakta før de kom på halsen) Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 er ikke slik med vannkopper nei . woho! jeg fant hvitvask(litt kløe borte ivertfall) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 er ikke slik med vannkopper nei . woho! jeg fant hvitvask(litt kløe borte ivertfall) yay! Hvitvask er din venn. Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Prøv polaramin allergitabletter(men da må du til legen for å få resept),men hjelper mot kløen. Endret 2. september 2004 av CrizzBee Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) er ikke lenge siden jeg hadde vannkopper, legen hadde ikke sett ett så stort utbrudd før. Jeg ble smittet av søsteren min jeg og, brukte alt mulig slags ting for å lindre kløen ingenting hjalp, tror jeg lå våken i 4dager eller noe fordi det klødde sånn. Prøvde: Hvitvask, kjerring råd, allergitabletter,aurax osv... men men jeg fikk en tidlig ferie btw, det eneste som hjalp med meg litt var "Xyzal en ("oppgradering") fra vanlige allergitabletter. Endret 2. september 2004 av WipeOut- Lenke til kommentar
Laman Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hva kan skje om du tar allergitabletter, men ikke er allergisk mot noe? Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hva kan skje om du tar allergitabletter, men ikke er allergisk mot noe? Skjer ikke så mye, demper bare kløen. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hva kan skje om du tar allergitabletter, men ikke er allergisk mot noe? Du blir ikke fyllesjuk Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hva kan skje om du tar allergitabletter, men ikke er allergisk mot noe? Du blir ikke fyllesjuk Det stemmer =) Brukte det mye selv, helt til militærpolitiet tok det ifra meg da de mente jeg dopet meg på det da jeg ikke hadde astma. Har ikke orket å skaffe meg allergitabletter siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå