M@R7!N Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Hei! Jeg fikk min nye 200GB harddisk idag og formaterte begge harddiskene mine. Da jeg var ferdig innstalerte jeg winXP m/sp 1 seff. Nå nettopp merket jeg at slå av knappen ( den røde ) ved siden av logg av på startmenyen var borte! Trykker jeg alt+F4 er den fortsatt ikke der.. Så jeg kan ikke slå av maskinen på normal måte Noen som har noen forslag eller tips, alle svar mottas med takk Edit: Leif Endret 1. september 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
agony Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 om ikke annet, så kan du gå på run og kjøre shutdown Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Ja, det er jo en måte.. , men det er så stress Kan jo alltid lage en snarvei på skrivebordet til å skru av pcen, men husker ikke kommandoen for det :S Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har opplevd det samme før. Den ble bare borte plutselig. Det gikk en gang da jeg reboota pc'en, eller så kanskje du burde formatere den igjen. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 du har nok rota det til med admin rettighetene. er du innlogget som "gjest", har du ikke rettigheter til å gjøre noenting. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Jipppi!!! Jeg klarte å fikse det Jeg "låste" bare maskinen (windowsknapp+L), trykkteavslutt der.. Så nå kommer den fram hver gang Var bare flaks at jeg fiksa det, har ikke passord, ergo jeg låser aldri maskinen Endret 1. september 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå