Plazmatrix Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 CP = Celebral Parese. Kjent betegnelse innen Counter - Strike: Benyttet om en spiller som spiller ufattelig dårlig, enten lagmessig eller bare teit... Om noen går feil vei, har du god grunn for å kalle de CP, ifølge den mainstream CS - Spiller.... ontopic: FYYY FFAEN LOL! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 cp = veldig poplulært i sverige Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 HAHAHA Noe av det beste jeg har sett. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 hur grymt som helst! svensk eier Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Konge. "Jag skal fan döda dig!" Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Flytta på er era jävla ungdjävlar!! Innan jag kör över er med cptrucken!! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 fy faen som jeg flirer! :!: :!: Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Cptrucken.. Blir å ha seg en slik en Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Linken funker ikke for meg. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Linken funker ikke for meg. Nå virker den ikke her heller Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Ikkje her heller Men har sett den før då! Sinnsyk bra!! Nokon som veit om nokon andre linkar til denne filmen ? Endret 6. september 2004 av lenny^^ Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Uploader til home.no.net, gi meg 5 min EDIT: http://home.no.net/nefcs/pingu.wmv Endret 6. september 2004 av niXon^^ Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Uploader til home.no.net, gi meg 5 min EDIT: http://home.no.net/nefcs/pingu.wmv Har du flere pingu filmer? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 .....Den var da ikke så morsom? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 .....Den var da ikke så morsom? Kanskje ikke du syns det, men det er tydeligvis mange som synes den var såmorsom HoLy_CoW: du ser fan ut som en häst! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå