Cascade Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har støtt på problemet som som denne artikkeln omhandler: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9726 I den forbindelse lurer jeg på følgende: Hvordan kan man avistallere SP2? Hvor finner man boot.ini i WinXP? Lenke til kommentar
erikos Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har ikke hatt noen problemer med serv pak || Kjører win xp pro. Du kan trygt laste den ned.... Lenke til kommentar
Cascade Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Men har allerde møtt på problemet, eller tror vertfall d. Har både 98 og Xp på pcen. Når jeg la inn SP 2 ville ikke Xp starte Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Kan du starte XP i Safe Mode? I så fall er det bare å gå til Control Panel -> Add/Remove Programs, så ligger den der. EDIT: Skriveleif... Endret 1. september 2004 av moskus Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hvor finner man boot.ini i WinXP? C:\boot.ini Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Internet Explorer har begynnt å henge seg etter at jeg installerte SP2... Har sjekket etter virus og kjørt adaware, men det skal ikke være noe galt... Problemet oppstår som oftest når jeg går inn på linker som skal åpne noe i et nytt vindu... Et godt eksempel er Pakkesporing på ting man bestiller... Når jeg skal se hvor pakka mi fra komplett er og trykker på pakkenr fucker alt seg.... Noen som har opplevd noe lignende? Og evt vet hva som er feil? *frustrert* Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Internet Explorer har begynnt å henge seg etter at jeg installerte SP2...Har sjekket etter virus og kjørt adaware, men det skal ikke være noe galt... Problemet oppstår som oftest når jeg går inn på linker som skal åpne noe i et nytt vindu... Et godt eksempel er Pakkesporing på ting man bestiller... Når jeg skal se hvor pakka mi fra komplett er og trykker på pakkenr fucker alt seg.... Noen som har opplevd noe lignende? Og evt vet hva som er feil? *frustrert* sorry... problem solved... hadde gjort en liten tabbe når jeg konfa routern for webserver... Da har jeg ikke noe å klage på når det gjelder SP2... Bortsett fra at jeg gjerne ville kunne skru av den integrerte popupblokker-lignende greia i iexplorer... noen som vet hvordan? den driver å kødder masse... edit: skriveleif Endret 2. september 2004 av Vodkakick Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Derfor jeg ikke har giddi å lasta den ned. Er jo bare problemer. Venter til det meste er løst. Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Internet Explorer har begynnt å henge seg etter at jeg installerte SP2...Har sjekket etter virus og kjørt adaware, men det skal ikke være noe galt... Problemet oppstår som oftest når jeg går inn på linker som skal åpne noe i et nytt vindu... Et godt eksempel er Pakkesporing på ting man bestiller... Når jeg skal se hvor pakka mi fra komplett er og trykker på pakkenr fucker alt seg.... Noen som har opplevd noe lignende? Og evt vet hva som er feil? *frustrert* sorry... problem solved... hadde gjort en liten tabbe når jeg konfa routern for webserver... Da har jeg ikke noe å klage på når det gjelder SP2... Bortsett fra at jeg gjerne ville kunne skru av den integrerte popupblokker-lignende greia i iexplorer... noen som vet hvordan? den driver å kødder masse... edit: skriveleif Feil igjen... Problemet er IKKE løst... Tingen er at hver gang jeg trykker på en link åpner iexplore.exe seg som en ny prosess og selvom jeg lukket et vindu forblir prosessen kjørende, og når iexplore.exe såt oppført ca 10 ganger under prosesser, henger den seg... Høres dette kjent ut for noen overhode? Håper det, eller at noen har en løsning...? ALTSÅ: det var ikke min routerconfing som utløste problemet... Endret 3. september 2004 av Vodkakick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå