TBJ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har en HP Compaq NC6000 og kjører XP på den. Hvordan kan jeg fjerne muligheten til at man kan klikke på musematta? Det er irriterende. Jeg vil bruke kanppene til klikking. Lenke til kommentar
oycob Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 antakeligvis en touchpad detta ja... hvis du avslutter software programmet som kjører for touchpaden din så slutter vel gjerne klikk-muligheten å fungere? Bør vel være mulig å stille inn også i et slikt program. btw: en HP compaq?.. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) btw: en HP compaq?.. ja? HP har visst kjøpt opp compaq for en tid siden Endret 1. september 2004 av Typhon Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Jepp, touchpad var det jeg var ute etter. Jeg finner ingen prog. (software) som styrer dette. Har søkt etter ordet touchpad på maskinen, men finner ingen treff på det. Har installert Logitech MouseWare pga. jeg bruker vanligvis et Logitech tastatur når den er tilkoblet jobben. Finner ingenting om touchpad i MouseWare heller. Jeg leiter og leiter, men finner ingenting. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 skulle gjerne ha disabla hele tingen på min tundra pc via software, kommer ofte borti når jeg skriver på tastaturet! Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 trykk på fn og en av F tastene (F1-F12). Den som ser ut som touchpaden. Da går hele driten av. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 trykk på fn og en av F tastene (F1-F12).Den som ser ut som touchpaden. Da går hele driten av. Dessverre. Ikke på denne maskina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå